• Українська
  • Русский
  • Редизайн сайту

    Зміна дизайну сайту схожа на капітальний ремонт в квартирі. Проте, редизайн завжди пов’язаний із ризиком просадки органічного трафіку, оскільки за ним завжди слідує зміна структури, зміни в адресах сторінок, а іноді і зміна “двигуна”. Саме тому важливо не лише актуалізовувати візуальну частину ресурсу, а і паралельно налаштувати грамотну переадресацію сторінок, котрі вже давно проіндексовані на нові. З такими задачами чудово впораються спеціалісти, які надають комплексні послуги.

     

    Що таке редизайн сайту

    Редизайн містить в собі ряд робіт по заміні візуалу, логотипу компанії, заміні текстового контенту, вдосконалення структури, виправлення помилок коду – аж до його повної зміни. При грамотному підході, редизайн сайту допомагає покращити позиції ресурсу в пошуковій видачі, залучити клієнтів, збільшити обсяг продажів. За рахунок редизайну, можна підвищити органічний трафік, а це напряму впливає на зменшення витрат на платне просування, в тому числі і на контекстну рекламу в Google та Facebook. Також такий крок впливає на збільшення рівня довіри до ресурсу постійних покупців та контрагентів. Це є своєрідним маркером того, що компанія розвивається досить успішно.

    Етапи робіт з редизайну

    Редизайн – доволі клопітка та тонка робота, і передбачає наступні етапи:

    Етап 1

    Підготовка:

    1. Аналіз поточної ситуації
    2. Оцінка сайтів конкурентів
    3. Визначення з позиціонуванням
    4. Узгодження майбутніх змін: візуал, функціонал чи комплекс робіт
    Етап 2

    Розробка:

    1. Створення макету сайту на основі узгодженої концепції
    2. Верстка
    3. Розробка мобільної версії
    4. Розробка текстового та візуального контенту
    Етап 3

    Результат:

    1. Тестування готового проекту: перевірка дієздатності функціоналу, вичитка текстів
    2. Виправлення програмних помилок та верстки
    3. Затвердження роботи із замовником

    Після завершення робіт, клієнт отримує повну інформацію стосовно прийняття того чи іншого рішення, може вносити свої корективи, надавати додаткову інформацію стосовно роботи компанії (якщо цього не було зроблено раніше). Лише такий підхід дає клієнтам готовий ресурс, котрий надалі не потребуватиме доопрацювань та корективів найближчі 1-3 роки.

    Залиште заявку, і ми обов’язково вам зателефонуємо

    Наші клієнти

     

    Портфоліо

    Подивитися наші роботи можна тут

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Наша веб агенція функціонує на ринку інтернет-маркетингу більше 3-х років. На його рахунку розробка сайтів, що займають сьогодні ТОП 10 в Google, десятки тисяч успішних рекламних кампаній, сотні тисяч банерів та мільйон залучених клієнтів. І ми не маємо наміру зупинятись на цих цифрах. Наша основна задача – допомогти молодим компаніям в просуванні товарів та послуг в інфопросторі Ураїни. Місію діджитал агенції ми вбачаємо в розробці якісних сучасних рекламних продуктів, котрі могли б конкурувати з провідними роботами американських та західноєвропейських студій. Різниця лише в тому, що наша web студія пропонує їх за прийнятними для України цінами.