• Українська
  • Русский
  • Аудит рекламного аккаунта

    Завдяки контекстній рекламі в Google Ads, бізнес має великий потенціал для просування своїх товарів та послуг в Інтернеті, проте налаштування кампанії – справа досить об’ємна і потребує чималого досвіду. Найнеприємнішим наслідком помилок у налаштуванні контексту є неефективні витрати бюджету. У такому разі важливим етапом оптимізації фінансових витрат є аудит рекламного акаунту.

    Що означає неякісна контекстна реклама

    Не кожен маркетолог може точно визначити причину відсутності бажаного результату. Які можуть бути недоліки рекламної кампанії:
    1. Складна та заплутана структура рекламної кампанії: багато різноманітних оголошень з великою кількістю ключових запитів, а також із близькими за змістом чи однаковими назвами. Невідповідність ключового запиту, рекламного оголошення інформації на сайті. Іншими словами, користувач шукає одне, оголошення веде на сайт із нерелевантною інформацією. У результаті, користувач відразу ж залишає сайт.
    2. Неправильно оформлена віртуальна візитівка.
    3. Не використовуються всі доступні формати графічних оголошень.
    4. Оголошення не виділяються серед конкурентів, а тексти не містять УТП. Всі ці проблеми дозволяє виявити і, відповідно, усунути аудит рекламного акаунту Google Ads.

    Самостійно здійснити аналіз місткості ринку та конкурентів, використовуючи вмонтовані інструменти рекламних кабінетів, неможливо. Для цього важливо мати досвід налаштування кампаній, розуміти особливості ринку та знати, які тренди можна використовувати при певному бюджеті на просування. Впоратися з таким завданням можуть фахівці нашої веб-студії, які не один рік працюють у цій сфері.

    Як відбувається аудит

    Існує чітка і перевірена схема виявлення помилок налаштування контекстної реклами. Насамперед необхідно визначитися з цілями. На цьому етапі Підрядник спільно із Замовником обговорює, на якому етапі проведення рекламної кампанії яких результатів необхідно досягти.

    Аудит PPC-акаунту
    1. Налаштування контексту: гео, мова, бюджети, відображення на пристроях, зв’язок із системою аналітики
    2. Структура акаунту
    3. Релевантність пошукових запитів із налаштованими оголошеннями
    Аудит систем аналітики
    1. Перевірка коректності обробки, передачі даних та конверсій
    2. Аудит кількості відвідуваних сторінок та показник відмов
    3. Перевірка коректності роботи встановлених цілей
    Рекомендації
    1. Рекомендації щодо оптимізації налаштування рекламної кампанії
    2. Погодження із Замовником

    Замовити безкоштовний аудит рекламного акаунту можна прямо зараз, заповнивши форму.

    Залиште заявку і ми обов’язково з вами зв’яжемся

    Наші клієнти

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Аудит контекстної реклами є перевіркою якості рекламного акаунту, з метою виявлення та покращення слабких місць. Замислитись про зовнішній аудит контекстної реклами необхідно у випадках, якщо вартість конверсій дуже висока, ефективність низька, ліди – нецільові, а також є сумніви в коректності налаштувань.

    Аудит контекстної реклами сайту здійснюється сертифікованими фахівцями, котрі мають глибоке розуміння процесів. У базовий аудит рекламної кампанії входять налаштування акаунтів, їх зв’язок із системами аналітики, перевірка аудиторії, її географія, мова, пристрої, зручність аналізу, масштабованість.

    Також перевіряється семантика, коректність угруповання та типів відповідності ключових запитів, стоп-слова, повнота тексту тощо. Якщо група об’яв містить більше 20 ключових слів, краще їх розділити на кілька релевантних об’яв.

    Також аудит рекламної кампанії в Google і в контекстно-медійній мережі передбачає перевірку чистоти майданчиків показу реклами, правильність налаштування націлювання, ручне управління ставками.

    Замовити аудит контекстної реклами ви можете у нашій компанії. Ми – сертифіковані партнери Google. Після надання послуг ви отримаєте рекомендації щодо покращення свого контексту, а також можете доручити просування в інтернеті нам.