• Українська
  • Русский
  • Розробка сайту для компанії Skladpack

    Клієнт

    Компанія “Складпак” – лідер національного ринку з автоматизації підприємства у сфері палетизації та стабілізації вантажів. 

    Заснована у 2008 році як приватна українська компанія. За 12 років роботи компанія зробила значний внесок у розвиток сучасних пакувальних рішень для різних галузей промисловості в Україні. 

    Компанія пропонує повний комплекс інжинірингових рішень з автоматизації підприємства: палетизацію та автоматизацію, фасування, етикетування, сервісний супровід у процесі експлуатації. В асортименті представлені найпопулярніші пакувальні машини, стаціонарне та мобільне обладнання, а також системи безпеки. 

     

    Вхідні дані

    На момент звернення компанія мала сайт 7-ми річної давності. До 2021 року як дизайн сайту, так і зміст (частина товарної лінійки) втратили свою актуальність і потребували оновлення.

     

    Задачі

    • Зібрати та гармонійно структурувати великий обсяг суто технічної інформації; 
    • Розробити просту та доступну звичайному користувачеві структуру подачі інформації; 
    • Створити 3 мовні версії сайту: англійську, українську та російську – з описами всього представленого обладнання;
    • Сформувати зручну адміністративну панель, звідки буде можливість редагувати будь-який контентний фрагмент сайту: зображення, відео, тексти;
    • Налаштувати форми отримання контактів під різні потреби (2 види форм залежно від потреби користувача) та в різний час доби (відповідність робочому та неробочому часу).

    Рішення

    Розробка сайту на платформі WordPress, який міститиме всю ключову інформацію про компанію та про актуальне обладнання. 

    Сторінки повинні максимально зрозуміло та просто продемонструвати переваги та вести користувача до здійснення конверсії (дзвінок, пошта в обмін на презентацію комплексу) найкоротшим шляхом.

    Реалізація

    Структура сторінок сайту складається з 3-х об’ємних розділів та сторінки Контакти.

    Розділи: 

    • Про компанію (6 підсторінок);
    • Інжинірингові рішення (7 внутрішніх категорій, частина яких містить кілька сторінок); 
    • Реалізовані проекти (4 підсторінки);
    • Сторінка Контакти.

    Сайт розроблений під 3 мовні версії: українська, російська та англійська.

    Адміністративна панель сайту зроблена так, щоб можна було редагувати будь-яку частину блоку: текст, зображення та можливість додавати/видаляти файли для завантаження у відповідних блоках.

    Також на всіх сторінках є спеціальний блок під SEO-текст, де в майбутньому будуть розміщені тексти для пошукових систем.

     

    Головна сторінка

    На 1-му екрані Головної сторінки ми розмістили динамічне відео з реалізованими проектами компанії.

    3 головні переваги роботи з компанією – це друге, що помічає користувач на 1-му екрані.

    Переваги розміщені на невеликих картках із коротким коментарем до кожного.

     

    Наступний екран присвячений опису компанії. Полотно тексту грамотно розбавлене заголовками, списками і особливо виділеною цитатою — закликом «автоматизувати» виробництво якнайшвидше.

     

    Після опису компанії слідує блок Інжинірингових рішень. Картки цього блоку ведуть на великі розділи, що презентують продукцію компанії.

    Наступний блок веде користувача на сторінки з супутніми матеріалами: плівками та стрічками (матеріали, які необхідні для роботи деяких машин з асортименту компанії).

    Переваги роботи з компанією «Складпак» подали цікавою інфографікою, в центрі якої розмістили одну машину з асортименту.

    Внизу кожної сторінки реалізовано типовий блок під SEO-текст. У розгорнутому вигляді відображаються 2 невеликі абзаци — решта тексту відкривається за натисканням на кнопку “Розгорнути текст”. Таке рішення дозволяє SEO-тексту займати мінімальну кількість простору та одночасно дає можливість за потреби розгорнути та прочитати текст повністю.

    Далі розміщений блок з картою, контактами, формою зворотного зв’язку та “підвал” з посиланнями на корисні сторінки та каталогом компанії під скачування.

     

    За запитом клієнта, було розроблено кілька типів форм зв’язку. Частина з них мають окремий функціонал для робочого та неробочого часу компанії.

    Стандартна форма встановлена на кнопках “Зв’язатися з нами” та “Кнопка зв’язку”, яка слідує за кожним користувачем у нижньому правому куті екрану. Виглядає вона так:

    Інший тип форми стоїть на кнопках “Розрахувати вартість” у кожній картці товару. 

    Форма на цих кнопках виглядає так:

     

    Тут потрібно більше інформації від користувача, тому ми додали додаткові поля для заповнення.

     

    Усередині плагіну для надсилання-отримання даних форм можна самостійно змінювати контактні дані – пошту для отримання звернень.

    І в окремій вкладці (плагіні) зберігаються всі отримані заявки. 

     

    В результаті ми виконали поставлені завдання:

    • подали інформацію за простою, зрозумілою структурою;
    • розмістили всі дані у сучасному, лаконічному оформленні;
    • розробили 3 мовні версії з якісним перекладом;
    • створили зручну адміністративну панель, де можна редагувати будь-який контент (на всіх мовах);
    • налаштували форми, які підлаштовуються під різні потреби (2 види форм залежно від потреби користувача) та під різний час доби (робочий або неробочий час). 

    І продовжуємо співпрацю з даним клієнтом щодо налаштування та запуску рекламної кампанії.

     

    Короткий відеоогляд сайту

    А ще всі наші сайти адаптовані до різних розмірів екранів.

    Ви можете переконатися в цьому, погортавши сайт skladpack.ua з вашого телефону або будь-якого іншого пристрою.

    Бажаєте зробити сучасний та зручний сайт для просування вашого бізнесу? Тоді нам одним шляхом! Залишайте ваші заявки або телефонуйте за номером у «шапці» сайту!

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі