• Українська
  • Русский
  • Сайт для забудовника «Молодість»

    До нас звернулась компанія-забудовник Molodist з цікавою ідеєю: зібрати всі свої проекти (як вже реалізовані, так і ті, що будуються) та подати інформацію про компанію в рамках одного сайту.

     

    Основне бізнес-завдання проекту — оптимізація витрат на рекламу та підвищення коефіцієнту конверсії у звернення та продажі. Представивши на одному порталі всі свої проекти, досягнення та продукти, у компанії Molodist зникне необхідність вести трафік на сайт кожного окремого проекту і конкурувати зі своїми ж проектами в рекламних аукціонах. А кожен відвідувач на одному ресурсі зможе ознайомитись одразу з усіма пропозиціями, що підвищує ймовірність задоволення потреб.

     

    Ми із задоволенням взялися за реалізацію проекту. Після брифу було визначено 3 основні цілі сайту:

    1. Презентація компанії, її ідеології та всіх сфер її діяльності.
    2. Комерційна. Зручний та швидкий пошук квартир або комерційних приміщень для потенційних покупців.
    3. Висвітлення діяльності та досягнень компанії у соціальній сфері.

     

    Чому ідея об’єднання 2-х форматів сайту в 1 – новаторська та хороша?

     

    Обраний формат сайту відмінно підходить для ознайомлення з інформацією щодо всіх проектів забудовника та для продажу квартир і комерційних приміщень в рамках одного сайту.

     

    Для того щоб спростити пошук нерухомості для потенційного клієнта, було прийнято рішення реалізувати процес за допомогою єдиного “архіву” всіх житлових приміщень та фільтру, де людина може задати необхідні параметри приміщення.

    Приклад: https://molodist.iammarketing.com.ua/apartments/

     

    Аналогічний фільтр реалізований і для всіх комерційних приміщень забудовника (комерційним приміщенням присвячено окремий розділ сайту):

    https://molodist.iammarketing.com.ua/commercial/

     

    Ми розпочали роботу. Сайт повинен реалізовувати обидві цілі відразу: зручний пошук квартир та комерційних приміщень за заданими параметрами та зрозуміла інформація про компанію, її діяльність, у тому числі і її соціальні активності.

    Структура сайту

    У структурі сайту є розділи, присвячені і актуальній нерухомості, і діяльності компанії, і є навіть розділ з вакансіями.

    Основні розділи: “Про компанію”, “Проекти”, “Нерухомість”, “Новини” та “Контакти”.

    Розділи “Про компанію” та “Нерухомість” також поділяються на кілька сторінок.

    Крім того, опрацьовані сторінки кожної окремої квартири, сторінки вакансій та новин.

    Дизайн

    Особливу увагу ми приділили дизайну сайту.

    Було продумано і опрацьовано кожен блок.

    Хороший приклад – обіграна літера “М” із логотипу компанії в блоці “Наша філософія” на Головній сторінці.

    При наведенні на зображення на фоні ми додали елемент паралаксу: ви рухаєте курсор біля зображення і фон зміщується. Цей елемент цікавий і в статиці, і в динаміці. Такі деталі роблять сайт цікавим та стильним.

     

    Наступне цікаве рішення – асиметрична викладка проектів компанії.

    Таке оформлення цікаве не лише з естетичної точки зору, але й корисне для подання інформації – основний та останній проект компанії розташований у верхній картці. І далі в хронологічному порядку — чим старший об’єкт, тим меншими стають картки.

     

    В архіві вже готових об’єктів картки одного розміру. Такий задум обґрунтований метою блоку. У порівнянні з картками актуальних об’єктів, блок “архівних” об’єктів не повинен привертати до себе уваги, а служити своєрідною “бібліотекою” – не продає, а інформує. Блок з “архівом” – для зацікавлених користувачів, покликаний викликати у них довіру, спостерігаючи за закінченими проектами.

     

    Сторінки проектів

    Для всіх сторінок актуальних проектів розроблено 1 універсальну структуру.

    Структура сторінки проекту дозволяє послідовно:

    1. Продемонструвати візуалізації комплексу

         2. Донести технічні характеристики

         3. Описати переваги житлового комплексу

       4. Запропонувати актуальні житлові площі

       5. Показати останній хід будівництва будинку

       6. Оперативно зв’язатися з відділом продажів

       7. І нагадати про наявність комерційної нерухомості для зацікавлених інвесторів.

    Особливість сайту не лише в тому, що він справді є презентацією забудовника, але він і продає актуальні квартири та комерційні приміщення. Цьому сприяють і загальні розділи: Житлова та Комерційна нерухомість.

    Адміністративна панель

    Сайт є не тільки презентабельним і функціональним для будь-якого користувача, але ще й простий для редагування за рахунок реалізованої адміністративної панелі. Ми завжди робимо акцент на тому, що зручна для користувача адміністративна панель є важливою частиною сучасного сайту. На сайті molodist.com.ua ми також реалізували управління сайту зручним та доступним способом, що не потребує спеціальної освіти та унікальних навичок.

     

    В адмін панелі виділені та винесені вкладками усі розділи сайту.

    Є можливість самостійно, без участі спеціаліста – додавати нові проекти, квартири, новини, додавати хід будівництва та нові візуалізації ЖК.

    Ми працювали над сайтом компанії-забудовника Molodist “з усіх боків”: починаючи від “юзабіліті” та дизайну до зручної та простої адміністративної панелі.

     

    Клієнт залишився задоволеним і ми продовжуємо співпрацю і надалі.

    Нижче ви зможете самостійно переконатися в якості нашої роботи, переглянувши відеопрогулянку сайтом або відвідати сам сайт.

     

    Відеопрогулянка сайтом: https://www.youtube.com/embed/9jLfUKr4BhA

    Посилання на сайт: https://molodist.iammarketing.com.ua/ 

     

    В процесі роботи над сайтами ми намагаємося врахувати все: подачу послуги та розкриття переваг компанії (або продукту), зручне та просте користування сайтом і легкість його подальшого редагування.

     

    Увага до всіх цих аспектів забезпечує нам якісний продукт на виході.

     

    Якщо ви давно мрієте про сайт, але не знаєте з чого почати — сміливо телефонуйте нам або заповнюйте форму на нашому сайті!

     

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі