Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліВедення сторінок у соціальних мережах – один з актуальних способів розвивати бізнес, здійснювати продажі та підвищувати лояльність клієнтів. Аудиторія соціальних мереж з кожним роком зростає, і це дає чудові можливості для пошуку своєї аудиторії залежно від їх інтересів. Наша компанія займається веденням сторінок клієнтів у соціальних мережах, грамотно налаштовує рекламні кампанії та розробляє ефективні креативи для маркетингових цілей.
Ведення соціальних мереж здійснюється в кілька етапів. Як правило, спочатку SMM-фахівець працює над впізнаваністю бренду та формуванням іміджу, потім спонукає зробити покупку або отримати платну послугу.
Ми займаємося веденням сторінок та просуванням постів у таких соцмережах як Facebook, Instagram. Роботу над просуванням у нашій компанії умовно можна поділити на 3 етапи.
Ведення соціальних мереж – невід’ємна частина стратегії просування, проте на нього не завжди вистачає часу та сил. Ви можете доручити ці завдання нам, і ми із задоволенням створимо якісний та унікальний контент для ваших сторінок.
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати даліПросування у соціальних мережах – невід’ємна частина загальної стратегії СММ маркетингу. Сьогодні будь-який бізнес вимагає ведення соціальних мереж. Ціни в Україні на ці послуги є досить невисокими.
Для того, щоб просування сайту в соціальних мережах працювало, необхідно дотримуватися балансу між інформативністю сторінки та її комерційною привабливістю. Іншими словами, важливо не лише створювати контент, що продає, але й інформаційний, що залучає і створює особливу атмосферу серед користувачів.
Добре, якщо на вашому майданчику користувачі обговорюють ваш продукт чи послугу. Це формує довіру серед користувачів, навіть якщо їх відгуки не такі хороші, як би того хотілось. Головне брати участь у обговореннях, і тоді просування у соціальних мережах принесе бажані результати.
Просування сайту та СММ маркетинг відмінно працюють у комплексі, тому дуже важливо створювати дійсно якісний контент для соціальних мереж. Такий підхід вестиме трафік на основний сайт, де користувачі здійснюватимуть необхідні дії.
Замовити СММ маркетинг можна в нашій агенції. Ми маємо великий досвід з ведення бізнес-сторінок у Фейсбуці та Інстаграмі, а наші СММ-спеціалісти знають про контент абсолютно все.