• Українська
  • Русский
  • Ведення соціальних мереж

    Ведення сторінок у соціальних мережах – один з актуальних способів розвивати бізнес, здійснювати продажі та підвищувати лояльність клієнтів. Аудиторія соціальних мереж з кожним роком зростає, і це дає чудові можливості для пошуку своєї аудиторії залежно від їх інтересів. Наша компанія займається веденням сторінок клієнтів у соціальних мережах, грамотно налаштовує рекламні кампанії та розробляє ефективні креативи для маркетингових цілей.

    Навіщо бізнесу соціальні мережі?

    Завдання та цілі ведення бізнес-сторінок:
    1. Знайомство аудиторії з брендом та підвищення довіри до нього у користувачів соцмереж.
    2. Інформування про товари та послуги, про новинки та знижки.
    3. Отримання зворотного зв’язку за пропозиціями.
    4. Вибудовування відносин з аудиторією: донести інформацію про те, як працює ваша компанія, наскільки професійними є її співробітники, чим вона може бути корисною окрім закриття потреби в конкретному товарі.

    Ведення соціальних мереж здійснюється в кілька етапів. Як правило, спочатку SMM-фахівець працює над впізнаваністю бренду та формуванням іміджу, потім спонукає зробити покупку або отримати платну послугу.

    Ми займаємося веденням сторінок та просуванням постів у таких соцмережах як Facebook, Instagram. Роботу над просуванням у нашій компанії умовно можна поділити на 3 етапи.

    01

    Підготовка:

    • Визначення цілей ведення сторінки
    • Аналіз конкурентів
    • Визначення місця компанії на ринку
    • Формування стратегії відмінної від конкурентів
    02

    Створення сторінки:

    • Оформлення в корпоративному стилі
    • Наповнення контентом та модулями
    • Залучення перших підписників
    03

    Ведення сторінки

    • Розробка контент плану
    • Написання постів на тиждень, місяць, квартал
    • Створення щоденних історій
    На готові наповнені сторінки здійснюється запуск таргетованої реклами.

    Залиште заявку і ми обов’язково з вами зв’яжемся

    Як оцінити ефективність SMM

    Ефективність сторінки визначається за рядом метрик:
    1. Переходи на сайт.
    2. Підписки на сторінку.
    3. Активність користувача: лайки, репости, коментарі.
    4. Конверсії: реєстрація, покупки, участь у заходах.
    5. Прибуток компанії від таргетованої реклами.

    Ведення соціальних мереж – невід’ємна частина стратегії просування, проте на нього не завжди вистачає часу та сил. Ви можете доручити ці завдання нам, і ми із задоволенням створимо якісний та унікальний контент для ваших сторінок.

    Наші клієнти

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Просування у соціальних мережах – невід’ємна частина загальної стратегії СММ маркетингу. Сьогодні будь-який бізнес вимагає ведення соціальних мереж. Ціни в Україні на ці послуги є досить невисокими.

    Для того, щоб просування сайту в соціальних мережах працювало, необхідно дотримуватися балансу між інформативністю сторінки та її комерційною привабливістю. Іншими словами, важливо не лише створювати контент, що продає, але й інформаційний, що залучає і створює особливу атмосферу серед користувачів.

    Добре, якщо на вашому майданчику користувачі обговорюють ваш продукт чи послугу. Це формує довіру серед користувачів, навіть якщо їх відгуки не такі хороші, як би того хотілось. Головне брати участь у обговореннях, і тоді просування у соціальних мережах принесе бажані результати.

    Просування сайту та СММ маркетинг відмінно працюють у комплексі, тому дуже важливо створювати дійсно якісний контент для соціальних мереж. Такий підхід вестиме трафік на основний сайт, де користувачі здійснюватимуть необхідні дії.

    Замовити СММ маркетинг можна в нашій агенції. Ми маємо великий досвід з ведення бізнес-сторінок у Фейсбуці та Інстаграмі, а наші СММ-спеціалісти знають про контент абсолютно все.