Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліЧому у конкурентів товар гірший, а його купують? Таке питання неодноразово ставив собі підприємець, зіткнувшись із низькими продажами. Просування нових товарів або послуг в інтернеті завжди пов’язане із проблемою переконати потенційного клієнта купити його саме у вас. І велику роль у стратегії відіграє професіоналізм інтернет-маркетологів, які займаються рекламною кампанією.
Інтернет-маркетинг – це комплекс процесів, що виконуються для просування товару чи послуги у мережі. Він має три основні переваги перед звичайною рекламою офлайн:
На основі цих даних розробляють стратегію просування, створюють оголошення та налаштовують таргетинг. Після цього здійснюється тестовий запуск реклами. Остаточний варіант оголошення коригують відповідно до реакцій аудиторії. Готову рекламу запускають у соціальних мережах та пошукових системах.
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати даліКомплексний інтернет-маркетинг – це стратегічний порядок дій, що здійснюються для просування товару чи у мережі. Перевагами щодо реклами офлайн є інтерактивність, тобто можливість контактувати з цільовою аудиторією та оперативно реагувати на ті чи інші результати.
Також актуальний інтернет маркетинг передбачає таргетованість: тобто можливість налаштувати рекламу таким чином, щоб вона транслювалася безпосередньо на аудиторію. Інструменти інтернет-маркетингу дозволяють проводити веб-аналітику, відстежуючи досягнення цілей кожної рекламної кампанії.
Замовляючи послуги інтернет-маркетингу, завжди важливо дотримуватись послідовності дій: аналіз ринку та конкуренції, чітко визначати цілі рекламної кампанії, а також обов’язково проводити А/В тести оголошень.
Наша агенція інтернет-маркетингу знаходиться у Києві і ми завжди раді допомогти у будь-яких питаннях, пов’язаних із просуванням брендів, товарів та послуг.