• Українська
  • Русский
  • Таргетована реклама – де замовити і як налаштувати рекламу в соціальних мережах

    У разі необхідності розширити аудиторію бізнес-сторінки, збільшити продажі або провести вузькоспеціалізований семінар, маркетологи використовують таргетовану рекламу. Цей вид просування дозволяє працювати винятково з цільовою аудиторією, не залучаючи на вашу сторінку випадкових людей. За вартістю він поступається альтернативним різновидам процесів розкрутки, оскільки дозволяє платити лише за дії на вашій сторінці, наприклад кліки.

    Залиште заявку і ми обов’язково з вами зв’яжемся

     

    Для чого використовується таргетована реклама

    Цей інструмент просування можна застосовувати для вирішення різноманітних бізнес-завдань. Він підходить для розкрутки нового магазину, товару чи послуги. Його застосовують для запрошення цільової аудиторії на певну подію. Налаштування націлення дозволить кожній торговій компанії провести розпродаж, ліквідацію товару зі складу, акції.

    Перелік цілей, для яких можна використовувати подібний поступ, необмежений.

    Таргетована реклама охоплює найпопулярніші соціальні мережі: Фейсбук, Інстаграм. Такі ресурси мають понад два мільярди користувачів, вони дозволяють працювати з будь-якою країною, містом чи регіоном. Користувач має можливість запустити рекламну кампанію на кілька регіонів і для кожної буде задано унікальні налаштування, за рахунок використання різних рекламних макетів.

    Налаштування таргетованої реклами може бути виконане для бізнес-сторінки з будь-якою цільовою аудиторією. Вона працює як із товарами широкого вжитку: одягом, взуттям, аксесуарами, канцтоварами, так і спеціалізованим обладнанням, програмним забезпеченням, продукцією сегменту преміум.

    Успіх будь-якої, у тому числі і таргетованої реклами в Facebook та Instagram, залежить від коректності налаштувань. Складність завдання полягає у відсутності чітких інструкцій для того чи іншого виду бізнесу чи навіть точкових кампаній. Для прикладу, один і той самий вид діяльності може використовувати однакові налаштування аудиторії, проте в одному випадку реклама працюватиме, а іншому – ні. Тому дуже важливо залучати досвідченого таргетолога та покладатися на його досвід та успішні кейси.

    Реклама в Instagram

    Реклама в Facebook

    Етапи роботи з нами

    У нашій веб-студії налаштування таргетованої реклами здійснюється у кілька етапів

    01

    Аналіз:

    • Оцінка стану бізнес-сторінки клієнта
    • Рекомендації щодо оптимізації контенту сторінки
    • Оцінка конкурентів
    02

    Запуск рекламної кампанії:

    • Створення макетів оголошень: 3-5 варіантів
    • Визначення аудиторії
    • Тестовий запуск, коригування
    • Повноцінний запуск
    03

    Оцінка ефективності:

    • Фахівцем здійснюється контроль рекламної кампанії

    На який результат можна розраховувати

    Зв’яжіться з нами та почніть отримувати від 150 лідів по 5 дол вже в перший місяць. Отримуйте від 100 дзвінків на місяць не дорожче 500 грн за дзвінок та понад 10 000 відвідувань сайту.

    Наші клієнти

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Таргетована реклама в соціальних мережах – це хороший інструмент для маркетингу, що дозволяє досягти відразу кілька цілей: просунути певний товар або послугу і водночас спонукати користувача підписатися на сторінку. Так формується аудиторія компанії, з якою згодом можна буде контактувати та отримувати зворотний зв’язок.

    Таргетована реклама в Інстаграм має ряд відмінностей від таргетованої реклами у Фейсбук. Налаштувати її можна за допомогою рекламного кабінету у Facebook, проте тут важливо врахувати цілі кампанії, поведінкові фактори цільової аудиторії та інтереси користувачів. Перш ніж зробити запуск оголошень, необхідно провести аналіз бізнес-сторінки клієнта, та в разі потреби, оптимізувати її під алгоритми соцмереж. Також обов’язково вивчити ринок та кампанії конкурентів, особливо лідерів тієї чи іншої ніші.

    Після детального аналізу, фахівці з налаштування таргетованої реклами у Facebook, переходять до створення рекламного макету та тонких налаштувань аудиторії у кабінеті. Ретельно підбираються зображення, формується текстовий креатив, який має зачепити користувача. Далі створюється 3-5 оголошень для кожного посилу та проводяться тести.

    Після того як таргетована реклама у Фейсбук протестована, здійснюється запуск повноцінної рекламної кампанії.

    У нашій компанії ви можете замовити швидке та ефективне просування свого товару або послуги за допомогою таргетованої реклами в Інстаграм або Фейсбук. Ми гарантуємо результативність та ефективний розподіл бюджету.