• Українська
  • Русский
  • Landing page – просто сайт-візитка, чи дещо більше?

    Збір контактів, продаж конкретно визначеного товару чи послуги, організація заходу – для всіх представлених випадків існує універсальний формат веб-ресурсу – лендінг пейдж. Він дозволяє зібрати велику базу клієнтів за кілька місяців і не потребує великого бюджету для просування. В Україні цей формат з’явився відносно нещодавно, і на нинішній день він є одним із найбільш перспективних.

    Що таке лендінг та для чого він використовується

    Лендінг – це сторінка, мета якою є спонукання користувача здійснити певну дію: оформити підписку на інформаційну розсилку, купити товар чи послугу, завантажити презентацію чи книгу тощо. Особливе місце в розробці посадкової сторінки займає її дизайн.

    Залиште заявку, і ми обов’язково вам зателефонуємо

    Коли потрібний лендінг, а коли сайт?

    Потрібний лендинг, якщо:
    • Компанія має лише 1 послугу або 1 товар
    • Бізнес потребує просування однієї УТП (товар або категорія схожих товарів)
    • Необхідно зібрати базу клієнтів для подальших продажів
    • Є необхідність в швидкому тестуванні ніші чи бізнесу
    • Складний або дорогий товар, що потребує додаткового опису, відгуків інших клієнтів та усунення сумнівів покупців.

    Потрібний сайт, якщо:

    • Компанія має багато товарів/послуг, або це формат інтернет-магазину
    • Поставлена задача підвищити впізнаваність бренду
    • Необхідно оформити приклади кейси, створити портфоліо
    • Планується просування в тому числі SEO

    Вартість

    Ціни на розробку Landing page

    Мінімальний

    Мінімальний від 500$

    1. Розробка структури
    2. Аналіз конкурентів
    3. Наповнення контентом
    4. Статичний дизайн
    5. Адаптивна верстка
    6. До 8 секцій екранів
    Оптимальний

    Оптимальний від 800$

    1. Розробка структури
    2. Аналіз конкурентів
    3. Унікальні тексти, що продають
    4. Унікальний дизайн для вашого бренду
    5. Окрема мобільна версія
    6. До 10 секций экранов
    7. Підключення модулів: оплата, чат, запит підписки тощо
    Максимальний

    Максимальний від 1000$

    1. Унікальний, оптимізований під SEO контент, що продає
    2. Верстка паралакс + окрема мобільна версія
    3. Анімований дизайн
    4. Необмежена кількість блоків екрану
    5. Внутрішня SEO-оптимізація
    6. Підключення модулів: оплата, чат, запит підписки тощо
    7. Тестування та оптимізація лендінгу до максимального рівня конверсії

    *Виконання робіт починається після внесення 50% передоплати

    Який він – якісний дизайн?

    Дизайн має бути лаконічним, яскравим, оригінальним, має відповідати корпоративному стилю компанії. Матеріал на ландінгу подається таким чином, щоб користувачу було легко в ньому орієнтуватися та здійснити необхідну дію: покупку або підписку на розсилки. При його створенні необхідно використовувати насичені зображення, кнопки, анімовані об’єкти.

    Для того, щоб створити дизайн лендінгу, можна використовувати платні або безкоштовні конструктори. Проте такі інструменти дозволять отримати звичайні шаблонні сторінки, котрі не виділятимуться серед ресурсів конкурентів. Для створення якісного лендінг дизайну важливо мати досвід, розуміння маркетингу і психології цільової аудиторії, а також бути в курсі пошукових трендів.

    Портфоліо

    Клієнти, які вже замовили у нас дизайн Landing page

    Наші клієнти

     

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Один із найперспективніших напрямів в інтернет-рекламі, що не потребує значних бюджетних витрат – це лендінг пейдж. Програма передбачає збір певної бази клієнтів за обмежений термін, враховуючи універсальність самого веб-ресурсу.

    Для чого використовується Landing page?

    Лендінг пейдж – це сторінка, створена для залучення певної групи клієнтів, визначеної цільової аудиторії.

    Для чого створюється лендінг пейдж в якості просування сайту:

    – для того, щоб максимально яскраво та інформативно подати товар чи послугу;

    – для того, щоб лід здійснив цільову дію – підписку, перехід на основну веб-сторінку.

    Основна мета застосування інструменту – залучення потенційного клієнта. Для того, щоб замовити лендінг пейдж, необхідно здійснити розробку нового, максимально ефективного дизайну.

    Питання створення Landing page є актуальним для компаній, що мають 1 послугу або товар, а також для організацій що займаються просуванням схожих груп товарів або послуг. В разі необхідності, інструмент дозволяє здійснити тестування нової ніші або унікальної пропозиції.

    Ціна на лендінг пейдж залежить від багатьох факторів, що містять ціль компанії, її можливості та початкові потреби.Завдяки роботі наших спеціалістів, весь процес створення Landing page є максимально комфортним для замовника: сайт має приклади успішних сторінок в певної ніші.