• Українська
  • Русский
  • Розробка фірмового стилю

    Не даремно кажуть, що “по одежі людину стрічають” , це актуально як ніколи про запуску нового продукту на ринку. Упаковка бізнесу під ключ робить товар чи послугу впізнаваною серед численних конкурентів, викликає прихильність клієнтів і підвищує цінність продукту в очах покупців. За рахунок цього можна виправдати навіть найвищий ціновий сегмент.

    Що містить упаковка бренду

    Розробка фірмового стилю є комплексом кольорів, графічних та текстових елементів, що об’єднуються в єдиний корпоративний стиль. Завдяки цьому можна підкреслити власну індивідуальність, виділити сильні сторони та переваги компанії, підвищити рівень впізнаваності бренду та укріпити його позицію на ринку. Крім того, при вірно обраній стратегії стрендування, товари чи послуги будуть помітно відрізнятись від продуктів конкурентів, а також будуть захищені від фальсифікації.

    Що входить в розробку брендбуку?

    1. Неймінг – процес розробки назви компанії. Він є необхідним під час запуску бізнесу чи процесу ребрендингу.
    2. Логотип – ключовий елемент айдентики фірми. На основі його кольорів, шрифтів, товщини ліній та інших елементів – формується стиль і для інших складових дизайну.
    3. Кольорова схема – необхідна для підвищення впізнаваності компанії.
    4. Рекламна поліграфія та запуск бренду в інтернет – створення візиток, корпоративних бланків, конвертів, а також розробка дизайну сайту.

    Послуга може містити декілька рівнів складності:

    • Базовий. Містить логотип, опис правил його створення та використвання, елементи фірмового стилю, рекомендації з розміщення та прості варіанти його використання: на корпоративних бланках, конвертах, візитках тощо.
    • Айдентика + макети – повний пакет готових для друку упаковки продукції, поліграфії, сувенірної продукції тощо.

    Веб студія I Am Marketing використовує комплексний підхід до питання створення фірмового стилю бізнесу. Процес роботи можна розділити на декілька етапів.

    01

    Етап 1:

    • Здійснюється аналіз аудиторії компанії та місце бізнесу на ринку
    • Проводиться аналізу конкурентів
    02

    Етап 2:

    • Розробляється концепція
    • Розробляється дизайн логотипу
    • Створюються корпоративні шрифти
    • Узгоджується із замовником
    03

    Етап 3:

    • Після затвердження, розробляються макети для всієї корпоративної продукції
    • Макети готуються в різних форматах до друку
    • Всі елементи, разом з вихідними матеріалами, передаються клієнту

    Залиште заявку, і ми обов’язково вам зателефонуємо

    Який результат ви отримаєте

    Замовивши брендбук в компанії I Am Marketing, ви гарантовано отримаєте високий рівень впізнаваності та довіри до вашого бренду, можливість більш вигідно просувати товари та послуги, а також матимете можливість збільшити ціни на ваш продукт.

    Портфоліо

    Ознайомитися з прикладом наших робіт можна тут

    Наші клієнти

     

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Розробка фірмового стилю – важливий етап в структуруванні сайту. Кожна сторінка майданчика має бути функціональною. Комплекс текстових, графічних та змін в кольорах, зробить ресурс затребуваним та цікавим для цільової аудиторії.

    Брендбук: особливості та ключові моменти

    Бриф на розробку фірмового стилю та правильна стратегія брендування є дуже важливими для сайту. В упаковку бренду входять:

    • схеми кольорів
    • неймінг
    • логотип
    • запуск бренду в інтернет
    • рекламна поліграфія

    Вартість розробки фірмового стилю в Києві залежить від складності задачі.

    Повний пакет із макетами коштує дорожче, ніж базовий набір пропозицій. На всіх етапах відбувається погодження змін із замовником.

    Такі задачі як корпоративні шрифти, концепція та оформлення логотипу, бере на себе компанія. Усі елементи передаються клієнту одразу після їх створення.

    Розробка логотипу та фірмового стилю залежить безпосередньо від потреб та масштабів роботи компанії. Ціна визначається складністю роботи та її підготовки. В кінцевому результаті, замовник отримує унікальний та якісний продукт.