• Українська
  • Русский
  • Репутація сайту SERM

    Запорукою просування кожної успішної компанії є управління репутацією в інтернеті. Цей інструмент використовується для створення привабливого іміджу фірми чи приватної особи. З його допомогою можна суттєво розширити аудиторію покупців на території України та за її межами. Але для цього треба розуміти, як правильно керувати репутацією і які важелі для цього можна використовувати.

    Залиште заявку і ми обов’язково з вами зв’яжемся

    Що таке SERM?

    Під цією абревіатурою (Search Engine Reputation Management) розуміють створення певного іміджу компанії у пошукових системах. Управління репутацією SERM засноване на дотриманні певного балансу між негативними та позитивними відгуками про фірму у мережі. При цьому, позитивних завжди має бути більше, навіть якщо діяльність фірми бажає кращого.

    Репутація в інтернеті для кожної компанії або приватної особи яка надає послуги, вибудовується на основі особистих відгуків та оглядів.


    Чому вони такі важливі? У всіх країнах клієнти схильні вірити відгукам реальних споживачів більше, ніж висновкам сертифікатів компанії та експертних оцінок товарів. І якщо негативних коментарів стосовно підприємства стає більше, ніж позитивних, можна спостерігати планомірний відтік клієнтів.


    Щоб цього уникнути, необхідно постійно наповнювати інформаційний простір позитивними коментарями про товари та послуги вашого бренду. Звісно, можна попросити зробити це друзів та родичів. Але таке керування репутацією може не спрацювати. Користувачі швидко розгадають цей прийом, і фірма втратить довіру в їх очах. Щоб цього не сталося, керування репутацією треба довірити професіоналам.

    Етапи роботи з SERM

    Створення позитивного іміджу – кропітка робота. Умовно цей процес можна розділити на 3 етапи:

    Етап 1

    Підготовка:

    1. Аналіз поточної ситуації
    2. Моніторинг згадок
    3. Пошук джерел негативу
    4. Розробка стратегії роботи
    Етап 2

    Розробка:

    1. Підготовка контенту: статей, оглядів, релізів тощо
    2. Розміщення та просування контенту на трастових майданчиках
    Етап 3

    Результат:

    1. Оцінка результату
    2. Внесення корективів
    3. Складання звітності та надання рекомендацій

    Наші клієнти

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Управління репутацією в мережі за допомогою SERM – це регулювання іміджу сайту у пошукових системах шляхом витіснення небажаних інтернет-ресурсів. Має бути баланс між поганими та хорошими відгуками про компанію в мережі. Для створення позитивного іміджу можна використовувати інструменти, що коригують пошукову видачу.

    Престиж веб-ресурсу: етапи управління

    Репутація в мережі за допомогою SERM є важливою насамперед для власників інтернет-ресурсів. Процес досягнення певної престижності умовно поділяється на кілька етапів:

    1. Аналіз поточної ситуації.

    2. Здійснення моніторингу.

    3. Розробка стратегії досягнення цілей.

    4. Розміщення корисного та цікавого контенту.

    5. Оцінка результату.

    У разі потреби, під час розробки стратегії SERM при управлінні репутацією в інтернеті, вносяться корективи. Компанія надає замовнику звіти та дає рекомендації на майбутнє. Трастові сервіси допомагають у просуванні магазину чи блогу.

    SERM як управління репутацією залежить від безлічі супутніх факторів і повний обсяг роботи оцінюється лише фахівцем. Щоб замовити інструмент просування в інтернеті, особливо в пошукових системах, необхідно провести дуже глибокий аналіз компанії.