• Українська
  • Русский
  • Розробка лендингу для ЖК «Joy of Life»

    Лендинг для проекту житлового комплексу – це оптимальне рішення, оскільки тут нічого не відволікає потенційного клієнта від найголовнішого. Пропонуємо до вашої уваги наш черговий кейс – житловий комплекс в Умані – ЖК Joy Of Life.

    Про об’єкт

    ЖК Joy Of Life розташований на території заповідника «Стара Умань», куди 4 рази на рік приїжджають паломники з Ізраїлю, щоб вшанувати святиню – могилу цадика Раббі Нахмана. Район відрізняється високою інвестиційною привабливістю. Крім самого заповідника, тут є кілька синагог, Парк Радості та інші культові місця. Забудовник наголосив на традиціях хасидів: у комплексі встановлені ліфти для шабату, міква в будинку для омивань дощовою водою, консьєрж сервіс.  

    У комплексі 8 поверхів по 4 квартири на кожному. Доступні 6 типів планувань від 28 до 92 м2.

    Завдання

    Перед нами стояло завдання — розробити лендинг, за допомогою якого здійснюватимуться продажі квартир у житловому комплексі. Однією з цілей забудовника було залучення крупних інвесторів.

    Рішення

    В процесі було прийнято рішення розробки мультимовного лендингу російською мовою та на івриті, з логічною та зрозумілою структурою, максимально доступною інформацією щодо розташування комплексу, його переваг та планувань.

    Також на лендинг запускалась контекстна реклама за двома напрямками: 

    1. Локальна по Умані у період масового заїзду паломників
    2. На міста-мільйонники в Ізраїлі на івриті

    Реалізація

    У ході робіт було створено лендинг зі стандартною схемою:

    Головна сторінка відображає позиціонування та унікальну торгову пропозицію – комплекс розташований за 300 метрів від могили цадика Раббі Нахмана.

    На екрані з інфраструктурою наочно показано заповідні місця, які відвідують хасиди.

    Цінності ЖК також винесені окремим блоком

    На сайті є розділ із плануваннями квартир, що класифікуються за кількістю кімнат.

    Блок із додатковим сервісом від забудовника у вигляді якісного чистового ремонту та можливість економії при 100% оплаті ми винесли після закриття всіх інформаційних запитів користувача.

    Останній екран із контактами містить інтерактивну та інтуїтивно зрозумілу мапу зі знаками розташування всіх об’єктів інфраструктури.

    Результат

    В результаті проведення рекламної кампанії перші 20 квартир було куплено роздрібними покупцями, а всю решту викуплено крупним інвестором. 

    Подивитися на готовий лендинг ви можете запосиланням

    Ми завжди раді допомогти вам у розробці посадкової сторінки для вашого бізнесу, налаштуванні реклами та у вирішенні інших питань щодо просування. Телефонуйте!

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі