• Українська
  • Русский
  • Розробка лендингу для салону “Beauty Body & Health”

    классический массаж

    Лендінг – це простий та недорогий спосіб просування послуг, і він чудово підходить для індустрії краси. Ми продовжуємо ділитися з вами кейсами і сьогодні героєм нашої історії став клієнт Салон Краси Beauty Body & Health. Основні послуги – це класичний масаж, шугаринг, мікрострум, антицелюлітні програми та вакуумна, а також міофасальна терапія.

    Завдання

    Завдання – просування послуг та залучення клієнтів для нового салону краси, розташованого в спальному районі. До цього компанія вела лише сторінки у соцмережах.

    Рішення

    Разом із клієнтом було прийнято рішення розробити єдину структуру та схему посадкових сторінок під кожну послугу. Крім того, цікавим рішенням було зробити переходи з однієї послуги на іншу, об’єднавши їх у єдиний мультилендинг. 

    Реалізація

    Були розроблені лендинги з мінімалістичним, ніжним дизайном та класичною структурою. На першому екрані показано продукт.

    Далі слідує опис процедури

    Переваги

    Варіанти послуг: загальний масаж, масаж спини, ніг, рук, шийно-комірцевої зони із зазначенням ціни.

    На кожному екрані зафіксовано кнопку точки дотику — Записатись на масаж. 

    Далі – екран, на якому графічно оформлені інші послуги, за якими можна перейти на інші лендинги. 

    Передостанній екран відображує цінності самого салону: тут зроблено акцент на індивідуальному підході до кожного клієнта, кваліфікованих майстрах, екологічності та якісному обладнанні, що дає результат.

    Останній екран лендингу, традиційно виконаний з контактами та інтерактивною мапою. 

    Всі інші сторінки були створені на основі цієї структури з використанням корпоративних кольорів та логотипу.

    Ознайомитись із лендингом можна тут

    Якщо вашому бізнесу потрібен лендинг, що продає, який збільшить ваші продажі в рази — звертайтеся, ми з легкістю це влаштуємо. Телефонуйте!

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі