Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліПитання отримання конверсій – наріжний камінь будь-яких робіт, пов’язаних із розробкою сайту. Згідно з проведеними дослідженнями, лише 4% відвідувачів здійснюють цільову дію, в той час як решта 96% йдуть і більше не повертаються. Рівень конверсії сайту визначає успішність всього бізнес-проекту, тому миритися з такою статистикою ми не маємо наміру і розглядаємо сьогодні наочно, які методи дозволять збільшити відсоток цільових дій.
Конверсії — це співвідношення між загальною кількістю відвідувачів сайту та тими, хто здійснив цільову дію: зареєструвався, підписався, замовив зворотний дзвінок або купив товар.
Ключовим словом тут є “цільову”.. Тобто дію, на котру задана певна мета. Якщо метою є покупка, а клієнт поклав товар у кошик і залишив сайт, то конверсії не було.
Коефіцієнт конверсії розраховується інтернет-маркетологами за наступною формулою:
Якщо сайт відвідало 1000 осіб, а покупку здійснили лише 20, то коефіцієнт конверсії буде 2% (20/1000*100%) і це вважається не найкращим результатом.
Щоб розпочати роботи зі збільшення конверсій з сайту, під час планування рекламної кампанії слід виконати 3 простих кроки:
Підказка: Не потрібно вибирати широку аудиторію, це може призвести до залученням нецільового трафіку, що неминуче призведе до додаткових витрат в майбутньому, та й показники будуть не дуже! Краще рухатися невеликими кроками, формувати вужчу аудиторію, але більш лояльну та якісну.
Ще одним важливим значенням для визначення якості каналу просування є співвідношення між витраченими на рекламну кампанію засобами та підсумковим прибутком.
Якщо на сайт з контекстної реклами прийшло 200 відвідувачів за ціною кліку 3$, 10 з яких здійснили покупку, зателефонували або підписалися на новини, то коефіцієнт конверсії становитиме 10/200*100% – 5%, а вартість ліда – 3$*200/ 10 – 60 $.
Важливо розуміти, що ці цифри можна не лише спрогнозувати, а й вплинути на їх результативність. Для цього слід переглянути цілі та стратегію проведення рекламної кампанії.
Сегментація дозволить створювати звернення безпосередньо до потенційного клієнта та вибудовувати з ним діалог. Через ремаркетинг можна знайомити користувача з ресурсом і працювати з ним вже буде набагато простіше.
Ні, не обов’язково писати це кожному користувачеві, що пішов. Найпростіше – підключити відомі нам інструменти контекстної реклами або таргетовані розсилки.
Однією з найчастіших причин, чому користувач може кинути кошик є відсутність на сайті важливого функціоналу – аркуша бажань. Користувач побачив, захотів, але зараз не може собі це дозволити. Поклав товар у кошик, щоби не забути.
Погана стратегія в подібній ситуації – перегинати: бомбардувати його повідомленнями на пошту та в месенджери з вимогами завершити угоду, інакше товар із кошика зникне. Хороша стратегія – зробити Wish-list, за яким ви визначатимете які товари цікаві користувачеві і що йому варто показувати в рекламі.
Обов’язково перевірте працездатність форми оплати та коректність самої системи.
Ще одним актуальним на сьогодні рішенням повернення користувача є створення прогресивних веб-додатків (PWA), які надсилають користувачеві пуш-повідомлення та ненав’язливо нагадують про покупки.
Кількість здійснених цільових дій користувачів залежить від розміщеного контенту. Провівши аналогію зі звичайним офлайн-магазином, чим краще оформлена вітрина, чим зручніший вибір товару, то більше в нього продажів, і відповідно, прибутку.
Вимоги до контенту досить прості та інтуїтивні, але їх не завжди дотримуються. Що важливо врахувати:
Даний вид елементів сайту дозволяє залучити користувача, зацікавити, мотивувати його до дії, до того ж не тільки придбати, а й написати відгук про куплений товар.
Відповідно до практики, добре працюють кнопки, спливаючі вікна, банери, а ось відео-елементи, навпаки, відлякують користувача.
Окремо варто поговорити про сервіси та їх важливість. Досить часто власники бізнесу навмисно не пишуть на сайті ціни, підштовхуючи користувачів до найближчого спілкування: наприклад, дізнаватися ціни по телефону або за допомогою месенджерів чи електронної пошти. Такий підхід був актуальним 10-20 років тому, а сьогодні він уже не працює.
«Але якщо ми не маємо фіксованих цін? Або ціни мають тенденцію змінюватися?»
Тут у вас є два шляхи: продовжувати змушувати ваших потенційних клієнтів звертатися до вас із надією, що ціна їх влаштує або дати можливість порахувати самостійно. Сьогодні існує безліч рішень, найпростішим із яких буде звичайник калькулятор розрахунку ціни, а вартість його встановлення на сайт коштуватиме менше 100$.
Існує низка сервісів, що дозволяють проводити консультації в режимі онлайн-чату або за допомогою електронної пошти. Однак і тут важлива золота середина.
Уявіть собі ситуацію: ви щойно зайшли в дорогий бутік, не встигли озирнутися, а вас моментально атакує консультант із запитанням: Чим я можу вам бути корисним? Не всім і не завжди потрібна така підвищена увага, і в інтернеті теж. Налаштовуйте чат з клієнтом таким чином, щоб він встиг озирнутися і зрозуміти, чи потрібна йому допомога, чи він впорається самостійно.
Добре зарекомендували себе і push-сповіщення, які користувач може оформити за підпискою. При оновленні сайту йому надходить повідомлення прямо на робочий стіл і це гарантує нові переходи.
Пуш-сервіси дозволяють налаштовувати оголошення під цільову аудиторію, під інтереси, вік, що дає приплив якісного трафіку.
Up-sell та cross-sell – слова досить нові навіть для досвідчених маркетологів, але самі технології вже давно та успішно працюють на користь не лише підвищення конверсій, а й збільшення чеків та прибутку загалом.
Дані технології передбачають показ користувача більш дорогих, але, при цьому, більш якісних товарів, а також пропонують супутню продукцію або додатковий сервіс.
Не варто ігнорувати нові технології для покращення результатів маркетингової кампанії.
Не можна чітко визначити, який коефіцієнт конверсії хороший, а який ні. Проте маркетологам буде корисно знати, що він залежить від сфери бізнесу.
В нормі коефіцієнт для інтернет-магазинів та компаній, розрахованих на широкого споживача, є від 1,5 до 7%, проте деякі топові ресурси роблять усі 10%.
Якщо цільова аудиторія — бізнес, то нормою вважається показник конверсій від 2,5 до 12%, проте багато залежить від цінового сегменту. Досягти середніх показників — це вже непоганий результат, але зупинятися на ньому не варто.
Щоб посилити конверсії сайту в процесі запуску рекламної кампанії, необхідно:
Якщо у вас залишилися питання або стоять завдання збільшити конверсії із сайту, звертайтесь до нас, ми з радістю візьмемося за ваш проект!
Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати далі