Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліРинок нерухомості в соціальних мережах тримається на трьох великих платформах: це охоплення, комунікація та лояльність. У разі жорсткої конкуренції девелоперам доводиться використовувати ці завдання задля досягнення головної мети – продажу. І якщо рекламні креативи створюються за певними правилами, то сам контент у соцмережах має бути різноманітним, спрямованим на розвагу, оскільки саме за цим у соцмережі приходять люди.
Забудовники України, як правило, використовують 1 або 2 канали – Facebook та Instagram. Розглянемо основні принципи контент-маркетингу у Фейсбуці та які помилки не варто робити.
Щоб зрозуміти як будувати комунікацію з відвідувачами бізнес-сторінки у Фейсбуці, потрібно враховувати аудиторію цієї соцмережі. Левова частка користувачів – люди віком від 30 до 50 років, а найбільш платоспроможною аудиторією є мешканці великих міст.
Контент план повинен містити пости різних типів:
Будь-який з цих видів контенту, у тому числі і продажний, можна подавати під різними «соусами» у вигляді сторітеллінгу (цікаві історії, факти), корисних фактів, що спонукають до діалогу.
Не варто нехтувати нейтральною інформацією та привітаннями із загальноприйнятими святами. Крім того, вузькоспеціальні свята теж важливо відзначати, наприклад, 9 серпня – День Будівельника.
Сторінка у соціальній мережі має відповідати високому рівню якості, а пости бажано оформляти у єдиному продуманому стилі. Такий підхід посилить бренд, оскільки користувачі будуть впізнавати пости в стрічці, що виділяються за стилем.
Дуже важливо пропрацювати ключову інформацію про сторінку девелопера:
Крім основних принципів, важливо ще усвідомлювати помилки, які робили інші рекламщики і не наступати на чужі граблі. Отже, як не треба робити:/span>
Насамкінець варто сказати, що користувачі завжди оцінюють здорове почуття гумору, щирість і звичайно котиків у стрічці. Переслідуйте охоплення у Фейсбуці нестандартними методами та продажі не змусять на себе чекати!
Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати далі