• Українська
  • Русский
  • Як вести сторінку забудовника у Facebook

    Ринок нерухомості в соціальних мережах тримається на трьох великих платформах: це охоплення, комунікація та лояльність. У разі жорсткої конкуренції девелоперам доводиться використовувати ці завдання задля досягнення головної мети – продажу. І якщо рекламні креативи створюються за певними правилами, то сам контент у соцмережах має бути різноманітним, спрямованим на розвагу, оскільки саме за цим у соцмережі приходять люди. 

    Забудовники України, як правило, використовують 1 або 2 канали – Facebook та Instagram. Розглянемо основні принципи контент-маркетингу у Фейсбуці та які помилки не варто робити.

    Принципи контент-маркетингу для продавця нерухомості у Facebook

    Щоб зрозуміти як будувати комунікацію з відвідувачами бізнес-сторінки у Фейсбуці, потрібно враховувати аудиторію цієї соцмережі. Левова частка користувачів – люди віком від 30 до 50 років, а найбільш платоспроможною аудиторією є мешканці великих міст.

    Контент план

    Контент план повинен містити пости різних типів:

    • Інформаційно-пізнавальний (я професіонал, знаю, що роблю);
    • Інформаційно-продажний (ви можете зробити це самі, але краще довірте це професіоналам);
    • Розважальний (Так, так, ми теж люди, і ніщо людське нам не чуже);
    • Продажний контент (УТП, акції, знижки, переваги та цінності).

    Будь-який з цих видів контенту, у тому числі і продажний, можна подавати під різними «соусами» у вигляді сторітеллінгу (цікаві історії, факти), корисних фактів, що спонукають до діалогу. 

    Не варто нехтувати нейтральною інформацією та привітаннями із загальноприйнятими святами. Крім того, вузькоспеціальні свята теж важливо відзначати, наприклад, 9 серпня – День Будівельника. 

    Оформлення сторінки

    Сторінка у соціальній мережі має відповідати високому рівню якості, а пости бажано оформляти у єдиному продуманому стилі. Такий підхід посилить бренд, оскільки користувачі будуть впізнавати пости в стрічці, що виділяються за стилем. 

      Дуже важливо пропрацювати ключову інформацію про сторінку девелопера:

    1. Переваги та цінності ЖК винести на окремий пост та закріпити його.
    2. Оформлення обкладинки та фото сторінки мають бути релевантними. Не зайвим буде використовувати на макеті обкладинки та переваги комплексу, а під акції їх змінювати.
    3. Унікальний url сторінки – він має бути коротким та читабельним, на відміну від того, який пропонує фейсбук за замовчуванням під час створення сторінки. 

    Як не треба робити!

    Крім основних принципів, важливо ще усвідомлювати помилки, які робили інші рекламщики і не наступати на чужі граблі. Отже, як не треба робити:/span>

    1. Завести сторінку та не вести її. Це марнотратство.
    2. Перегони за підписниками. Дуже часто клієнти зі сфери нерухомості ставлять агентствам як KPI зростання кількості підписників у групах ЖК, але, безумовно, підписники, які не збираються жити в тому чи іншому комплексі навіть якщо й будуть, то будуть неактивними та залучити їх до контенту навряд чи вдасться.
    3. Розраховувати лише на органічні охоплення. Алгоритми соцмереж заточені більше на платне просування, тому таргетинг в даному випадку – це інструмент для досягнення цілей.
    4. Не нехтуйте хештегами для підвищення органічних охоплень.
    5. Не варто створювати штучну активність, це лише псує вашу репутацію.

    Насамкінець варто сказати, що користувачі завжди оцінюють здорове почуття гумору, щирість і звичайно котиків у стрічці. Переслідуйте охоплення у Фейсбуці нестандартними методами та продажі не змусять на себе чекати!

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі