• Українська
  • Русский
  • Банер для Фейсбуку — повноцінна наука

    баннер для фейсбука

    Одним із ефективних засобів просування у Фейсбуці є таргетинг, а форматом реклами для нього – банер. Створення креативу досить складне завдання для новачків, адже навіть досвідчені маркетологи нерідко стикаються з проблемою, коли рекламна система соцмережі не пропускає оголошення. Причин тому чимало, але основна лише одна: неправильний формат.

    Який він – ідеальний банер для Фейсбуку

    Щоб створити ідеальний креатив для реклами, слід вибрати правильний формат. Тут слід враховувати все: розмір банера, візуальний контент, текст, заголовки, описи. Головна вимога Facebook – кількість тексту на зображенні не повинна бути більше 20%, інакше кількість показів буде суттєво меншою. Хороша новина в тому, що перевірити це можна прямо в рекламному кабінеті.

    Прийнятний тип файлів – JPG або PNG, співвідношення сторін від 1.91:1 до 4:5 і дуже бажана хороша якість зображення. Заголовки – 25 символів з пробілами, опис посилання – 30 символів.

    Добре працюють інтерактивні матеріали – панорами чи фотозображення на 360°.

    Як відбувається створення банерів для реклами у Facebook та запуск кампанії

    Роботи із запуску банерної реклами проводяться у кілька етапів:

    1. Спочатку здійснюється оцінка ринку та конкурентів, підбір стратегії просування, визначення цільової аудиторії.
    2. На наступному етапі розробляється кілька креативів для тестування.
    3. Здійснюється пробний запуск. Оцінюється результативність оголошень для різних аудиторій та регіонів України.
    4. Фахівці визначають гранично ефективний банер у Фейсбук з усіх виготовлених (їх може бути 2-3 варіанти для різних вікових категорій чи регіонів). До нього вносять правки з урахуванням даних тестування.
    5. Після завершення всіх тестів реклама запускається на широку аудиторію.

    За такого підходу протягом перших двох тижнів вдається збільшити надходження активних користувачів на сторінку.

    Щоб замовити яскравий банер на фейсбук, заповніть спеціальну форму звернення на Iammarketing.com.ua. Ми зв’яжемося з вами, щоб уточнити деталі замовлення, узгодити вартість та термін виконання робіт.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі