• Українська
  • Русский
  • 5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних операціях. Після налаштування автоматизованих правил у більшості ситуацій втручання людини вже не буде необхідним.

    Як створити правило

    Для створення автоматизованого правила потрібно відкрити вкладку “Кампанії” та натиснути на “Автоматизація”

     

     

     

     

    Після цього слід обрати необхідний вид автоправила:

    Коли потрібна ця функція

    Є кілька випадків у яких потрібна автоматизація:

    1.Зупинка/запуск рекламної кампанії

    Для того, щоб не виконувати всі ці дії вручну, можна налаштувати відповідну функцію, яка автоматично увімкне або вимкне необхідні вам оголошення. 

    Щоб зупинити процес, натисніть на “Автоматизація” та виберіть “Зупинити кампанію”. Після чого виберіть дату зупинки оголошення. Включаючи їх знову, вам знадобиться правило “Включити кампанії”, з аналогічним механізмом.

    Також можна обрати певні умови, за яких кампанія автоматично зупиниться. 

    2. Раціональне управління бюджетом

    За всіма оголошеннями та їх рейтингом встежити складно, щоб вчасно скоригувати суму бюджету. За допомогою автоматизації можна легко змінити ціну. 

    Для цих дій нам знадобиться блок “Ключові слова”

    Тут правила допоможуть підняти ціну на ключові слова, які не відображаються на головній сторінці. Також, за допомогою даних про конверсії, можна знизити ставки за тими ж словами, якщо вони не приносять конверсій.

    Також ці правила можуть автоматично змінювати бюджет на день. Ви можете обрати будь-яку відсоткову ставку, наприклад, на 10% для оголошень з успішними конверсіями.

    3. Сповіщення під час виконання дій

    Наступні правила здатні працювати, лише якщо Google Ads та Analytics синхронізовані. Нам знадобиться блок “Надіслати повідомлення електронною поштою”.

    4. Запуск та зупинка акції

    Завдяки використанню ярликів ви зможете відзначити потрібні вам оголошення та здійснювати над ними дії за допомогою автоправил. Для того, щоб налаштувати таку функцію, виконуємо такі дії:

    5. Запуск кампаній для нічного часу 

    Завдяки автоматизованому процесу достатньо створити оголошення та позначити їх ярликом, заводити окрему кампанію – не потрібно! Важливо не забути про дату відключення оголошень.

    Висновок

    Щоб процес роботи в Google Ads був приємним та швидким, необхідно знати та використовувати інструменти, які полегшать вам життя – наприклад такі як автоматизовані правила. 

    Сподіваємось, стаття була вам корисна. Наша команда надає всі послуги налаштування контекстної реклами і завжди готова допомогти. Заповнюйте форму на сайті і ми дамо швидку відповідь!

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Віральний контент

    Віральність — це тип контенту, який визначає можливість, з якою у читачів виникне бажання поділитися цією публікацією. Цей інструмент...

    Читати далі