• Українська
  • Русский
  • Віральний контент

    Віральність — це тип контенту, який визначає можливість, з якою у читачів виникне бажання поділитися цією публікацією. Цей інструмент використовують переважно для соціальних мереж, месенджерів тощо. Дійсно віральний контент аудиторія розповсюджує самостійно.

    У чому цінність віральності

    Віральний контент сміливо можна назвати сарафанним радіо. Люди діляться корисним контентом. Унікальний контент завжди приваблює людей більше, ніж теми загального характеру. Чим більше вірального контенту, тим більш помітними ви будете у користувачів. 

    Як створювати віральний контент

    Абсолютно будь-який контент може стати віральним – як фотографії з котиками, так і серйозна економічна інформація. 

    Тисніть на емоції

    Контент, що викликає у людей емоції, не залишиться поза увагою, ним обов’язково поділяться. Вам лише необхідно визначитись, яку саме емоцію хочете викликати і правильно це зробити. Сьогодні вірусним стає щось надзвичайне – тоді такий формат виділяється і публіка його помічає.

    Додайте заклик до дії

    Заголовок – запорука успішного тексту. Є кілька методів створення заголовків, що привертають увагу. 

    Метод алюзії. Його суть у тому, щоб замінити відому цитату або фразеологізм співзвучним і відповідним вам словом. Наприклад: “Пан або пропан” (транзит газу через Польщу). 

    Наступний метод – звернутись із запитанням до своєї цільової аудиторії. Наприклад: “Болі в спині?”

    Перерахуйте причини, чому варто прочитати статтю. Наприклад: “10 способів зав’язати шарф”.

    Використовуйте відгук у заголовку. Наприклад: “У туфлях Louboutin можна і на весілля принца!” (С) Вікторія Бекхем.

    Визнайте недоліки – це підкуповує людей. Наприклад: “Вибачте, наш кухар може не зрозуміти вашу похвалу – він француз!”

    Тепер людина зацікавлена ​​і навіть дочитала текст до кінця і ось тут треба дати йому ЦУ, що робити далі. Потрібен заклик до дії. Він може бути абсолютно різного характеру, “Телефонуйте!..”; “Зберігайте, щоб не втратити”; “Напишіть у коментарях …”.

    Дотримуйтесь простоти та наочності

    Користувачам набридли спільні публікації та однакові ідеї. Вони вимагають креативних та практичних ідей, які полегшать їм життя або дадуть відповідь на питання, яке їх давно турбує. Якщо ви хочете, щоб ваш контент став віральним і швидко поширювався, вам потрібно навчитись легко подавати складну інформацію та знаходити унікальні ідеї та рішення.

    Додайте цифри та списки

    Використання цифр у заголовках полегшує засвоюваність матеріалу. Статистика вказує на те, що нумеровані добірки або чек-листи підвищують залучення і такі публікації частіше стають віральними.  

    Намалюйте інфографіку

    Продовжуючи тему списків та добірок, поговоримо детальніше про інфографіку. Є кілька думок, чому такі публікації поширюються краще і збирають хороші показники. Наприклад, деякі експерти стверджують, що людина, коли бачить перед собою нумерований список, точно уявляє чого їй чекати. Так само працює і інфографіка. Вона полегшує сприйняття великої кількості нової інформації, до того ж вона структурована і унікальна. Переконайтеся, що додали якісні картинки або діаграми та позбавте аудиторію великої кількості тексту.

    Як розпізнати віральний контент

    Для розрахунку існує формула віральності: C (0) * k = V, де V – це кількість користувачів на кінець періоду часу. Віральність можна розрахувати, помноживши чисельність аудиторії на початку періоду на коефіцієнт віральності k — коефіцієнт конверсії нових користувачів.

    • C (0) =  аудиторія на початку періоду;
    • i = кількість запрошень від кожного користувача;
    • c = конверсія кожного запрошення;
    • k = кількість нових користувачів, яких може залучити кожен поточний (i * c);
    • k має бути більше 1, щоб досягти відчутної віральності.

    Висновок

    Віральний контент створюється щодня та змінює свої позиції. Пам’ятайте, що будь-який контент може стати вірусним – необхідно його лише правильно подати. 

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі