• Українська
  • Русский
  • Кейс з нерухомості: житловий комплекс “Трояндовий”

    Звернення

    До нашої digital-агенції «I Am Marketing» звернулися представники ЖК “Трояндовий” із запитом на просування житлового комплексу (запуск реклами та створення сайту). 

    На момент звернення у них був старий сайт з функціональними недоліками та майже повною відсутністю будь-якого оформлення: незручна навігація, користувач “застрягав” у карті на 1-й сторінці, складно було знайти потрібну інформацію стосовно квартир, а дизайн був цілком відсутнім.

    Проект нас зацікавив. Завдання було нам під силу, оскільки просування об’єктів нерухомості — одна зі спеціалізацій нашого агентства. На нашому рахунку сайти та лендинги для компаній-забудовників (IDHolding) та для ЖК у Києві та київській області, наприклад: “Rich House”, “ЖК Атмосфера”, “ЖК Joy Of Life”, “ЖК Конкордія” (2 лендинги), “Павленко Холл”, “Квітень”, “Марсель”.

    Особливість ЖК “Трояндовий” в тому, що всі квартири – багаторівневі: від 2-х до 3-х рівнів. Майже всі квартири (навіть 1-кімнатні) мають вихід на власну терасу. Є ще одна особливість – у кожного входу до квартири (вхід з вулиці) є вільне місце для паркування автомобіля або реалізації невеликого власного дворика.

     

    Задача

    Розпочати просування ЖК Трояндовий в інтернеті за максимально короткий термін: розробити сайт та запустити рекламу.

     

    Рішення

    Під час обговорення із клієнтом зупинилися на форматі односторінкового сайту. Чому? Бо це швидкий і доступний варіант як для користувачів, так і для замовника.

    Вирішено: зробити зручний у плані навігації та пошуку необхідної інформації лендинг українською мовою. Розмістити там всю необхідну інформацію для того, щоб зацікавити потенційного покупця, розкрити переваги життя в комплексі, викликати довіру до забудовника (оскільки будівництво ведеться повністю на законних підставах — і є всі необхідні документи і, що найголовніше, можливість їх розмістити на сайті).

     

    Реалізація

    Таким чином, за 3 тижні ми розробили лендинг.

    Попередньо зібрали усі побажання клієнта. Етапи роботи:

    1. Розробили структуру сторінки (за смисловими блоками).
    2. Наповнили структуру текстами (професійний копірайтінг).
    3. Розробили дизайн сторінки.
    4. Зверстали.
    5. Створили адміністративну панель.
    6. Передали клієнту.

     

    Грунтуючись на власному досвіді роботи з об’єктами нерухомості, було розроблено структуру для ЖК “Трояндовий”. Проста у використанні, і водночас дозволяє донести всю необхідну інформацію.

    На 1-й сторінці компактно розмістили і опис комплексу, і його генплан з візуалізаціями, планування всіх типів квартир та документи з контактами.

     

    Структура сторінки за блоками:

    1. Головний презентаційний слайд.
    2. Переваги проекту.
    3. Генплан та опис території.
    4. Інфраструктура: зупинки міського транспорту та громадські заклади (від лікарень до банків).
    5. Планування (всі типи планування квартир).
    6. Розтермінування.
    7. Галерея.
    8. Хід будівництва (фото).
    9. Документи (ЖК будується на законній підставі – є всі необхідні документи, у форматі PDF розміщені на сайті).
    10. Контакти.

    На запит клієнта, додали ще 1 екран з панорамою комплексу у форматі 360 градусів — огляд на ЖК та навколишню територію. Картинка оновлюється раз на сезон і допомагає побачити користувачам їхнє майбутнє житло в широкому форматі.

     

    На нинішній день ми продовжуємо співпрацю з ЖК “Трояндовий”: ведемо на сайт трафік з Google і Facebook, а в найближчих планах і “прокачати” SMM-канал проекту.  

     

    Відеоогляд лендінгу

    Погортати лендинг самостійно можна за посиланням troyandovyj-kvartal.in.ua

    Реклама

     

    Працюємо над рекламою понад 2 місяці. Ціль налаштована на дзвінки до відділу продажів. 

    Середній результат за 2 місяці – дзвінки по 500-550 грн. Для сфери нерухомості – це хороший результат.

     

    Звертайтеся до нас у «I Am Marketing» за оперативними та ефективними рішеннями для вашого бізнесу!

     

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі