• Українська
  • Русский
  • Кейс з нерухомості: житловий комплекс «Павленко Хол»

    Серед клієнтів ми не виділяємо улюбленців. Але все ж таки особливо гаряче любимо проекти з нерухомості. Продовжуємо ділитися успішними кейсами та розповідаємо про роботу над сайтом та налаштуванням реклами для ЖК «Павленко Хол».

    Про проект

    Ми розпочали співпрацю на початку жовтня 2020 року. ЖК «Павленко Хол» – це 6-поверховий житловий комплекс комфорт-класу у Святошинському районі Києва. Однією з ключових переваг є розташування: поруч ліс та озеро, а до метро Академмістечко всього 15 хвилин розміреним кроком. У комплексі передбачається наявність 1- та 2-кімнатних квартир. На території передбачені дитячий майданчик, зона відпочинку та барбекю, парковка. Район тихий та вдало облаштований. Вся потрібна інфраструктура поруч.

    Початок роботи

    Ми розпочали загальний аудит проекту в цілому. Спочатку ознайомилися з існуючим лендингом та прикладами запущених рекламних кампаній. 

    Команда дійшла таких висновків:
    1) сайт був занадто примітивним і застарілим;

    2) не були розкриті переваги комплексу;

    3) навігація незручна та дисфункційна;

    4) були відсутні привабливі планування квартир;

    5) для просування використовувалися неякісні банери.

    Ситуація також ускладнювалась тим, що було змінено архітектурний проект. Тому й візуалізації потребували оновлення.

    Етапи роботи


    Насамперед, разом із клієнтом ми прийняли рішення про розробку нових візуалізацій комплексу та логотипу. Вийшло свіжо та стильно, такий дизайн не втратить актуальності ще довгі роки. Обрали стримані кольори, виконали якісне детальне промальовування, задіяли різні ракурси. Добре видно облаштовану територію біля будинку та навколишню зелень. Адже комплекс справді розташований поблизу природи.  

     

    Далі ми розпочали роботу над створенням повноцінного сайту. 

    ЖК «Павленко Холл» хоч і є представником комфорт-класу, має всі ознаки елітного клубного будинку: ексклюзивний проект, невелика кількість квартир, територія, що охороняється і добре облаштована, мальовничий вид з вікна. Саме так ми хотіли уявити оновлений ЖК «Павленко Хол».

    Розробили стильний та контрастний дизайн сайту. Поєднання чорного, жовтого та білого кольорів привертає увагу та акцентує на головному. Цікаве спостереження: в оформленні ми ненав’язливо обіграли ромб, який фігурує у новому логотипі. Він же є і на рекламних банерах. Це допомогло гармонійно об’єднати всі елементи.

     

    Розкрили усі переваги комплексу. Користувач може чітко зрозуміти, що являє собою даний об’єкт і чому варто придивитися до нього уважніше. Наочно показали розвинену інфраструктуру за допомогою мапи, виконаній у фірмовому стилі.

    Блок із квартирами розділили на 2 вкладки. Усередині кожної знаходився каталог, де представлені всі доступні планування. У потенційного покупця з’явилася можливість ознайомитись з характеристиками кожної, переглянути 3D модель та уявити себе у новій квартирі.

    З точки зору реклами це розширило наші можливості. Ми змогли додати окремі групи оголошень на різні типи квартир, що позитивно вплинуло на релевантність пропозиції.

    Також вдосконалили логотип. Зберегли початкову концепцію, але виконали нове лого більш якісно та виразно.

    Після того, як ми завершили процес упаковки продукту, настав час реклами. Ми запустили оновлену рекламну кампанію, а саме – пошукову, контекстно-медійну рекламу у Google, рекламу у Facebook. Для оголошень ми розробили нові банери, які оформлені у фірмовому стилі. Ми урізноманітнювали посили та подачу, використовували планування, екстер’єр та вартість. Простіше кажучи, додали конкретики.

    Для відстеження результатів налаштували на сайті систему call tracking. 

    Результати

    Про результати найкраще скажуть цифри. За 2 місяці роботи коефіцієнт конверсії зріс на 91,37%, кількість конверсій збільшилася на 50%. При тому, що кількість трафіку знизилася на 16,53%. Варто відзначити, що за конверсію ми брали винятково цільове звернення до відділу продажу: дзвінок або заповнену форму зворотного зв’язку.

    Якісна подача та грамотне налаштування рекламної кампанії у сукупності з вигідною пропозицією творять дива!

    Ознайомитись з новим сайтом можна за посиланням

     

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі