• Українська
  • Русский
  • Кейс з нерухомості: клубний будинок «Concordia»

    Кожний успішно завершений проект – це і радісно, і сумно водночас. Складається враження, що добігла кінця тривала захоплююча подорож. Сьогодні ми ділимося кейсом з просування клубного будинку Concordia.

    Про проект

    Concordia – це клубний будинок бізнес-класу в центрі Києва, на вул. Кудрявська, 45. Асортимент представлений 69 квартирами з чудовим видом на центр Києва, Поділ та Дніпро, із середньою вартістю 45 000 грн/м2.

    Початок роботи

    Ми розпочали співпрацю у лютому 2020 року. На старті запуску рекламної кампанії клієнт – забудовник ІСК ОБРІЙ, надали готовий сайт та першу іміджеву концепцію «Тиша, Баланс, Єднання».

    Із запуском першої іміджевої кампанії на сайт ринув значний обсяг трафіку. Було запущено пошукові кампанії, які давали відчутний результат.

    Продовження роботи

    Ми вдало стартували, але вирішили внести деякі корективи для досягнення найкращих результатів.

    По-перше, потрібно було доопрацювати сайт. Незважаючи на стильне оформлення та якісну верстку, він виконував швидше іміджеву, ніж конверсійну роль. Ознайомитись із проектом, зрозуміти його статус та концепцію можна було, відвідавши сайт проекту, але закохатися з першого погляду в об’єкт було складно. Контактні дані потенційні інвестори залишали не так охоче, як хотілося б.

    Також, виходячи з результатів першого місяця роботи іміджевої рекламної кампанії, було прийняте рішення про зміну концепції.

    Безумовно, вона була креативною. Але водночас надто абстрактною. «Тиша, Баланс, Єднання» звучали гарно, але не розкривали суть проекту для аудиторії, яка ще не знайома із Клубним будинком «Concordia». 

    Завдання ускладнювалося несприятливою ситуацією в країні та світі – пандемія та локдаун навесні 2020 року згубно вплинули на економіку всього світу. На показниках результативності рекламної кампанії, звісно, також.

    Спільно з командою забудовника, ми працювали, не зважаючи ні на що. Вирішили доповнити рекламну кампанію якісними продуктовими банерами. Іміджеві та пошукові кампанії продовжували працювати. До статичних креативів ми додали анімаційні. 

    Оскільки результати першого місяця роботи іміджевої рекламної кампанії та сайту проекту не принесли бажаних результатів (кількість звернень до відділу продажів була значно нижчою від прогнозованого та необхідного), було прийняте рішення про розробку нової креативної концепції та лендингу. 

    Навесні 2020 року клієнт надав матеріали нової іміджевої концепції, було запущено нову кампанію «Найсансетніший», «Найсвітанковіший», «Найкраєвидніший». Акцент зроблений на неймовірно вдалому розташуванні та прекрасних краєвидах із вікон. Для створення рекламних матеріалів використовувалися реальні пейзажі, які з мрій майбутніх мешканців Concordia перетворюються в реальність.

    Ця концепція – зрозуміла, яскрава та розкривала основні переваги комплексу. Вона працювала дуже добре і дала неймовірні результати, тому ми використовували її до кінця проведення рекламної кампанії.

    На додаток до нової концепції було підготовлено ряд  іміджевих роликів. Вони наочно розкривали переваги Concordia і демонстрували казкові пейзажі. Ми зі свого боку організували якісне озвучення відео.

     

    І ось, ми влучили точно в ціль! В результаті виконаної комплексної роботи, в сукупності з аналітикою результатів рекламної кампанії та відгуків відділу продажів про якість звернень, згенерованих рекламною кампанією, значно зріс інтерес до бренду Concordia. Це підтверджується великою кількістю відповідних брендових запитів у Google.

     

    Через тиждень після впровадження інновацій ми запустили перший лендинг. Навіщо і який результат він приніс, можна почитати в нашому попередньому кейсі «Concordia».

    Спойлер: результат перевершив усі очікування! 

    Якщо коротко, сайт працював на репутацію, а лендинг давав конверсії. Він був виконаний у тому самому стилі, що й основний ресурс, але мав спрощену структуру. Користувач швидко і доступно отримував всю базову інформацію про комплекс, його переваги, планування, тому що шлях до конверсії був значно простішим, ніж на основному сайті проекту.

     

     

     

    Завершення

    Нова іміджева концепція, розробка та запуск нового лендингу разом із ретельно налаштованою рекламною кампанією дали блискучі результати: план продажу виконувався стабільно. 

    15 січня ми офіційно завершили роботу над проектом «Concordia», оскільки до цього моменту всі квартири були успішно продані раніше запланованого терміну. 

    Ми дуже раді нашій плідній співпраці. Пропонуємо прочитати відгук Анастасії Мусієнко, маркетолога проекту «Concordia» про виконану роботу.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі