• Українська
  • Русский
  • SEO-оптимізація

    Низькі позиції у видачі, фільтр пошукової системи і, як наслідок, відсутність клієнтів — найстрашніший сон будь-якого власника інтернет-ресурсу. Вирішити проблему допомагає SEO-оптимізація сайту, завдяки якій можна успішно вивести його в ТОП пошуку або реанімувати після санкцій. Грамотний підхід та чітке дотримання стратегії — ось основні постулати, які допомагають професіоналам зберегти бюджет їх клієнтів та збільшити органічний трафік. .

    Залиште заявку і ми обов’язково з вами зв’яжемся


    Загальне уявлення про SEO-оптимізацію

    Крупні пошукові мережі, в тому числі Google, сортують сайти у видачі результатів за низкою параметрів, серед яких: їх релевантність пошуковим запитам, юзабіліті, унікальність та якість контенту. Чим точніше ресурс відповідає вимогам пошукової машини, тим вище буде його місце у рейтингу. SEO-оптимізація є комплексом заходів стосовно підлаштування під такі алгоритми. Простіше кажучи, це той інструмент, який дозволяє веб-майданчику вийти в ТОП-10 і розширити коло клієнтів.

    Сьогодні існують доступні інструменти, що дозволяють підігнати сайт під стандарти пошукової машини без пошуку фахівців. Проте їх використання у більшості клієнтів не дає бажаних результатів. Не знаючи алгоритмів роботи того ж Google, вони підлаштовують під його вимоги лише одну сторінку, коли інші опускаються в пошуковій видачі. Декілька невдалих спроб, і портал опиняється в кінці рейтингу, звідки підняти його складно навіть професіоналам.

    Вірним рішенням у такій ситуації є робота зі співробітниками веб-студії. Люди, які мають досвід роботи з пошуковими системами, розуміють їх алгоритми та поточні тренди, можуть підлаштувати під них весь ресурс. Внутрішня SEO-оптимізація повністю покриє витрати на себе за рахунок швидкого росту потоку нових клієнтів у перші місяці після її проведення.

    Етапи роботи з SEO-оптимізації

    Просування сайту відбувається за чіткою схемою

    Етап 1

    Підготовка:

    1. Технічний аудит сайту, аналіз ніші та конкурентів
    2. Розробка структури сайту
    3. Збір семантичного ядра
    Етап 2

    Внутрішня оптимізація:

    1. Написання ТЗ на внутрішню оптимізацію
    2. Внутрішня перелінковка
    3. Оптимізація контенту
    Етап 3

    Зовнішня оптимізація:

    1. Зовнішня оптимізація сайту
    2. Збільшення рівня конверсії
    3. Оптимізація важливих сторінок

    Наші клієнти

    Клієнти, які вже замовили SEO-оптимізацію в нашому агенстві

    Останні новини

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Наша веб-агенція працює на ринку інтернет-маркетингу понад 3 роки. На нашому рахунку виготовлення сайтів, що займають сьогодні ТОП 10 у Google, десятки тисяч успішних рекламних кампаній, сотні тисяч банерів та мільйон залучених клієнтів. І ми не маємо наміру зупинятися на цих цифрах. Наше основне завдання – допомога молодим компаніям у просуванні товарів та послуг в інфопросторі України. Місію діджитал-агенції ми бачимо у розробці якісних сучасних рекламних продуктів, які змогли б скласти конкуренцію провідним роботам американських та західноєвропейських студій. Різниця лише в тому, що наша web-студія їх пропонує за помірними для України цінами.