• Українська
  • Русский
  • Все має свою ціну: CPA-маркетинг для бізнесу

     Все має свою ціну: CPA-маркетинг для бізнесу


    CPA-маркетинг створюється з урахуванням партнерських програм. Замовник платить лише в тому випадку, якщо він отримав бажаний результат. Іншими словами, користувач здійснив потрібні йому дії. Це може бути перехід на сайт за оголошенням, реєстрація на захід, покупка. Це перспективна галузь, потрапити до якої відносно легко. 

    CPA – гарантія результату рекламодавця, вихід новий рівень роботи з трафіком. Замовник може не хвилюватися про те, що бюджет буде витрачено нераціонально. Відпадає потреба постійно контролювати роботу рекламних каналів.

    Cost per action, або за що ви платите

    CPA (дослівно перекладається як «плата за дію») – показник, завдяки якому розраховується вартість конверсії. CPA-маркетинг також зустрічають під назвою перформанс-маркетинг, партнерський, афілійований.

    Мета CPA

    Як і будь-якого іншого просування – збільшення прибутку. Інтернет переповнений комерційними пропозиціями, користувачі просто не реагують на рекламу. Але платити за її покази все одно доводиться.

    СРА-мережі полегшують завдання та перекладають функцію пошуку покупців, відвідувачів сайту на посередників.

    Дана модель є найефективнішою з економічної точки зору, оскільки передбачає плату лише за цільові дії, а не за покази та кліки.

    Чим CPA краще в порівнянні з іншими видами реклами

    Які переваги виділяють у Cost per action:

    1. оптимальне вкладення грошей рекламодавця;
    2. результативне просування.
      ММаркетологи заробляють лише за фактом досягнення поставленої мети. Тому прикладають максимальних зусиль, щоб дати замовнику бажаний результат;
    3. розвиток вашого ресурсу – у пріоритеті.
      Сайт повинен відповідати сучасним вимогам пошукових систем, щоб потік лідів збільшувався. Регулярний корисний контент здатний залучити цільову аудиторію. З потенційними клієнтами ведеться активний діалог, створюються привабливі посадкові сторінки. Маркетологи роблять великі обсяги роботи, а ви платите лише за готовий результат;
    4. жодних ризиків.
      Інвестиція в інтернет-рекламу пов’язана із фінансовими ризиками. SEO-оптимізація, контекстна, таргетована реклама не гарантують успіху, але вимагають вкладення ресурсів. CPA-модель виключає марну трату грошей.

    Бізнес, використовуючи цей спосіб, здатний отримати величезну вигоду за допомогою невеликих вкладень.

    Початок роботи

    Для початку необхідно:

    • чітко визначити цільову аудиторію та вид реклами;
    • описати особливість послуг та товарів, перерахувати в чому їх конкурентоспроможність та привабливість;
    • надати матеріали необхідних форматів;
    • підготувати креативні банери. Вони повинні привертати увагу та періодично оновлюватися. В іншому випадку, користувач до них звикає і перестає помічати. Це називається «банерна сліпота».

    Найкращий варіант – доручити підготовку матеріалів підряднику, але залишити за собою вибір цільової дії, характеристики реклами. Якщо рекламодавець впевнений у своїх силах, то може заощадити, зробивши все самостійно. 

    У роботі моделі беруть участь 4 суб’єкти: компанія, мережа CPA, партнер, клієнт.

    -Компанія. Залучення нових споживачів без витрат на рекламу. Щоб заощадити кошти та час, запросіть до співпраці партнера та отримуйте нових клієнтів на найкращих умовах.
    -CPA мережа. Це посередник між компанією та партнером.
    -Партнер. Розширює клієнтуру та заробляє на цьому.
    -Клієнт. Особа, яка забезпечує 3 попередні ланки роботою та заробітною платою, задовольняючи при цьому свої бізнес-потреби.

    Схема партнерського маркетингу буде ефективною лише за участю 4 сторін.

    Що таке СРА-агрегатор та як його вибрати?

    Рекламодавці не завжди розуміють як обрати професійних партнерів та як налагодити процес роботи. 

    Для полегшення пошуку один одного та оптимізації роботи з’явилися посередники – агрегатори. Це вузьконаправлені платформи, де зібрано виконавців, які продають трафік замовникам.

    Принцип роботи агрегатора полягає в наступному: ви спілкуєтеся з підрядниками у рамках платформи. Якщо виникають проблеми, її вирішенням займається персональний менеджер, наданий сервісом. 

    Завдяки мережі рекламодавці отримують трафік, заявки, замовлення. Виконавці отримують бонуси за роботу. До того ж, керівництво майданчиків контролює, щоб сторони виконували зобов’язання. 

    За надані послуги з користувачів стягується відсоток – в середньому 20%. Цифра цілком виправдана.

    Як правильно вибрати СРА-агрегатор?

    Існує кілька десятків CPA-агрегаторів. Вони діляться на великі та дрібні. Новачку краще починати з великих.

    Не варто розраховувати на моментальне укладання договору. Існує певна процедура відбору, яку не всі проходять.
    Відповідальний менеджер перевіряє веб-сайт. Якщо він не відповідає критеріям якості, вашу заявку буде відхилено вже на першому етапі. Варто перевірити свій ресурс на наявність серйозних проблем.

    На другому етапі менеджери оцінюють вашу пропозицію. Ви повинні влучити в яблочко: відповідати темі. За кожною CPA-платформою закріплено певну нішу, тому клієнтів підбирають залежно від тематики.

    Після того, як ви визначилися із агрегатором, переходьте до вибору дій.

    Які існують дії CPA та як їх вибрати?

    Дій перфоманс-маркетинг має необмежену кількість. Бізнес платить за заявки, що надходять, здійснені продажі, заповнені лід-форми — ціль встановлюють відповідно до стратегії. Суть цієї моделі полягає у оплаті дій, які принесли фінансовий результат.

    Потрібно відповідально підійти до відповіді питання постановки мети. Потрібно дати веб-майстру належну мотивацію, не на шкоду собі.

    Є ймовірність, що ви знайдете охоого працювати на відсоток від продажу, тому що існує ризик, що підприємець надає неякісний сервіс і тому страждають продажі.

    Якщо прагнути до великої кількості заявок, то недобросовісний працівник може збільшувати їх кількість за допомогою накрутки фейкових заявок. 

    Відповідним варіантом розрахунку результатів буде, наприклад, підтверджене замовлення. Це компроміс, який влаштовує обидві сторони.

    Не варто мислити критично. Для кожної сфери необхідно підбирати цілі індивідуально. Будь-яку дія реально обернути собі на користь. Наприклад, зібрати аудиторію для реалізації розсилки або зібрати цінні дані користувача.

    Нюанси під час роботи з веб-майстром


    Партнерський маркетинг – це лише спосіб отримати більше конверсійного трафіку, але не 100% гарантія успіху. Багато залежить від веб-майстра. 

    Довіряй але перевіряй. У випадку cpa-маркетингу – необхідно робити мітки в посиланнях. Таким чином вдасться відстежити статистику за виконавчістю партнера. 

    Вивчайте аналітику протягом певного часу. В ідеалі побачити позитивну тенденцію, що виражається у зростанні лідів та стабільному потоці якісного трафіку. Підрядник гідний довіри, можна сміливо спрощувати йому завдання, що значно підвищить його мотивацію. Такий підхід гарантує довгострокове успішне співробітництво. Веб-майстер буде задоволений і йому не спаде на думку вас обманювати.

    Вибір веб-майстра – це насправді підбір персоналу. Тільки шляхом випробувального терміну вдасться визначитися з відповідним кандидатом, що має намір працювати на результат у довгостроковій перспективі.

    Міфи про СРА-маркетинг

    Незважаючи на успішний досвід великих компаній, CPA-мережі не завжди сприймають серйозно. Неправдиві переконання, пов’язані з системою Cost per action:

    1. “Партнерка створена для сумнівних контор”.
      Спершу в агрегаторах справді було багато продуктів, які не викликали довіри. Сьогодні ситуацію взяли під контроль. Власники платформ ретельно відбирають кандидатів, удосконалюють взаємодію з агрегаторами, продемонструвавши ринку потенціал CPA-маркетингу. За рахунок проведених покращень кількість користувачів стрімко зростає.
    2. «Мої конкуренти вже користувались, але в них нічого не вийшло. Навіщо мені зайвий клопіт?»
      Більшість рекламодавців не розуміють реальної цінності пропозиції для веб-майстра, і тому стикаються з невдачами. Веб-майстер – це людина, яка шукає спосіб заробітку. Якщо ваш оффер не є перспективним, варто його доопрацювати.
      Жоден спеціаліст не може відразу знайти правильний підхід для вашої послуги чи товару. Потрібен час, щоб відбулася перша конверсія. Наберіться терпіння, ви нічого не втрачаєте.
    3. «У партнерських системах лише ошуканці»
      Так трапляється. Але набувається безцінний досвід і що його більше, тим легше відрізнити махінатора від добросовісного співробітника. У майбутньому довірчі відносини між замовником та виконавцем приносять колосальну вигоду обом учасникам.

    Попереджений значить озброєний

    Не можна бути застрахованим від обману. Але можна дослідити схеми шахраїв та бути обачним.

    1. Cookie stuffing

    Користувач заходить на сайт через будь-який з існуючих каналів, але несумлінний працівник призначає кожному користувачеві свої Cookies. Перехід на сайт присвоюється веб-майстру. Підміна Cookies відбувається по-різному, наприклад, при зміні банерів, завантаженні сайту тощо. Але результат однаковий. Здійснюється покупка та веб-майстер отримує свою комісію.

    1. Відкриття сайтів у фрейму

    В сайти, непомітно для відвідувачів, іноді вбудовують фрейми рекламодавців. Таким чином завантажуються новинні ресурси, що просуваються, або інтернет-магазини.

    1. Підміна чорного трафіку на білий

    Завдання веб-майстра полягає в тому, щоб довести рекламодавцю, що він залучає якісний трафік.  

    Нечесні майстри купують активність користувачів за гроші, а клієнту ситуація подається як совісно виконане завдання. Наприклад, замовник хоче, щоб його додаток отримав більше завантажень. Шахрай платить 1 гривню кожному, хто завантажив, в свою чергу отримуючи за це від замовника 5 грн. Тобто завдання виконане, утиліту завантажують, але аудиторія нецільова і в цьому немає жодного сенсу. Отримавши свої гроші, користувачі можуть відразу видалити програму. 

    Щоб не опинитися в дурнях, постійно аналізуйте роботу підрядника, доки не переконаєтесь у його порядності.

    В підсумку

    Цей напрямок маркетингу набирає дедалі більше прихильників. У людей розвинулася банерна сліпота, погіршився відгук на рекламу, а алгоритми видачі дуже постраждали. CPA надає власникам бізнесу можливість раціонально використовувати бюджет та отримати реальний конверсійний трафік.

    Це ефективний спосіб просування у мережі. Але, як і будь-якій справі, ньому потрібно навчатись та приділяти час практиці.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі