Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліКоли мова заходить про візуальний контент, натхнення, пошук свіжих ідей, на допомогу приходить Pinterest.
З одного боку, це соціальна мережа. Але на відміну від Facebook та Instagram, тут не женуться за лайками та не коментують активно публікації. Користувачі діляться насамперед картинками. Тут шукають референси для фотосесії, рецепти, варіанти дизайну інтер’єрів, підбирають одяг. Втім, Пінтерест це скоріше фотобанк, де зберігаються різноманітні зображення та відео.
Наприклад, ви побачили в Instagram гарбузовий пиріг. У Пінтерест ви прийдете за рецептом та ідеєю, як його красиво сфотографувати.
Чи варто розміщуватись бізнесу на Pinterest? Перш ніж негативно помахати головою, подивіться на статистику. Усього у світі налічується більше 200 млн активних користувачів.
З них 70% жінки, а інші 30% — чоловіки.
Більше половини фоловерів – міленіали, які із задоволенням витрачають гроші онлайн.
Щорічне зростання аудиторії складає 130%!
Практично будь-хто здійснював покупку саме завдяки цій соціальній мережі. Бо гарна фотографія має величезний соціальний ефект!
ОВідповідь на питання вище тепер точно позитивна. Pinterest насамперед підходить для бізнесів, продукцію яких можна привабливо подати. Тобто для кожного. Їжа, сувеніри, домашній декор, одяг, нерухомість, ресторани. Список продовжіть самі. А ми приступаємо до інструменталу.
Перший етап — реєстрація. Створюємо бізнес-аккаунт. Саме він підходить для комерційної діяльності.
Після того, як ви вкажете пошту, пароль та вік, потрапляєте до наступного діалогового вікна.
Тут вказуєте назву компанії, сайт, країну, мову. Обираєте аватар профілю. Картинка має одразу давати розуміння про ваш бізнес.
Далі слідують налаштування облікового запису. Тут має бути повна інформація про компанію: вид діяльності, ключові слова.
Наприклад, якщо ви магазин домашнього декору, то варто вказати такі ключі, як Декор, Затишок, Ідеї для інтер’єру тощо.
На наступному етапі необхідно додати Дошки. Іншими словами – альбоми, об’єднані загальною тематикою.
Для прикладу, це можуть бути: актуальний каталог з цінами, ідея дня для інтер’єру, рубрика «Зроби сам». Підключайте фантазію. Ви, як власник бізнесу, краще знаєте, що цікаво вашій аудиторії.
Що дають дошки:
Для кожної групи інформації виберіть якісне головне зображення і зробіть опис, підібравши відповідні хештеги і ключі.
Коли у профілі вже буде 10-15 постів (тут їх називають пінами), можна переходити до етапу просування.
Основна перевага сервісу полягає в тому, що тут ще жива органіка і популярність набирається безкоштовно, за умови дотримання кількох умов:
Все просто та логічно, головне підходити до роботи підготовленим.
Сам Пінтерест дає рекомендації щодо оформлення. Ось вони:
Дотримуючись цих простих порад, робота з сервісом буде простою, а результат перевершить всі очікування.
Як бачите, бізнес-акаунти Pinterest дають достатньо можливостей для збільшення прибутку. Ви можете:
Не втрачайте нагоди збільшити ваш дохід і покращити стан бізнесу. Використовуйте всі доступні інструменти.
Для користувачів розроблено як сайт, так і мобільний додаток. Це не дивно, адже 60% людей користуються ресурсом саме за допомогою мобільних телефонів. Для того щоб почати, потрібно натиснути кнопку registration. Якщо ви вже є користувачем, потрібно лише здійснити вхід до облікового запису.
Ніша Pinterest ще не переповнена і постійно зростає. Аудиторія максимально лояльна, а популярність легко отримати, регулярно публікуючи якісний контент. Поспішайте зареєструватися. Надихайтеся, будьте винахідливі та креативні – успіх не змусить себе довго чекати.
Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати далі