• Українська
  • Русский
  • Що таке Pinterest?

    Коли мова заходить про візуальний контент, натхнення, пошук свіжих ідей, на допомогу приходить Pinterest.

    Світова популярність Пінтерест

    З одного боку, це соціальна мережа. Але на відміну від Facebook та Instagram, тут не женуться за лайками та не коментують активно публікації. Користувачі діляться насамперед картинками. Тут шукають референси для фотосесії, рецепти, варіанти дизайну інтер’єрів, підбирають одяг. Втім, Пінтерест це скоріше фотобанк, де зберігаються різноманітні зображення та відео.


    Наприклад, ви побачили в Instagram гарбузовий пиріг. У Пінтерест ви прийдете за рецептом та ідеєю, як його красиво сфотографувати. 

    Чи варто розміщуватись бізнесу на Pinterest? Перш ніж негативно помахати головою, подивіться на статистику. Усього у світі налічується більше 200 млн активних користувачів.

    З них 70% жінки, а інші 30% — чоловіки.

    Більше половини фоловерів – міленіали, які із задоволенням витрачають гроші онлайн.

    Щорічне зростання аудиторії складає 130%!

    Практично будь-хто здійснював покупку саме завдяки цій соціальній мережі. Бо гарна фотографія має величезний соціальний ефект!

    ОВідповідь на питання вище тепер точно позитивна. Pinterest насамперед підходить для бізнесів, продукцію яких можна привабливо подати. Тобто для кожного. Їжа, сувеніри, домашній декор, одяг, нерухомість, ресторани. Список продовжіть самі. А ми приступаємо до інструменталу.

    Покрокова інструкція для бізнес-користувача

    Перший етап  — реєстрація. Створюємо бізнес-аккаунт. Саме він підходить для комерційної діяльності.

    Після того, як ви вкажете пошту, пароль та вік, потрапляєте до наступного діалогового вікна.

    Тут вказуєте назву компанії, сайт, країну, мову. Обираєте аватар профілю. Картинка має одразу давати розуміння про ваш бізнес.

    Далі слідують налаштування облікового запису. Тут має бути повна інформація про компанію: вид діяльності, ключові слова.

    Наприклад, якщо ви магазин домашнього декору, то варто вказати такі ключі, як Декор, Затишок, Ідеї для інтер’єру тощо.

    На наступному етапі необхідно додати Дошки. Іншими словами – альбоми, об’єднані загальною тематикою. 

    Для прикладу, це можуть бути: актуальний каталог з цінами, ідея дня для інтер’єру, рубрика «Зроби сам». Підключайте фантазію. Ви, як власник бізнесу, краще знаєте, що цікаво вашій аудиторії.

    Що дають дошки:

    • організацію контенту за ключами, що спрощує пошук;
    • вузькі запити, які більш цікаві людям;
    • розбивку за категоріями, вона зручна для користувача!

    Для кожної групи інформації виберіть якісне головне зображення і зробіть опис, підібравши відповідні хештеги і ключі.

    Коли розпочати просування облікового запису і як це робити?

    Коли у профілі вже буде 10-15 постів (тут їх називають пінами), можна переходити до етапу просування.

    Основна перевага сервісу полягає в тому, що тут ще жива органіка і популярність набирається безкоштовно, за умови дотримання кількох умов:

    • активно використовуйте ключові слова. Їх же додавайте в назви дошок.
      Принцип такий самий, як і в Google;
      Наприклад, ви вводите у пошук Дизайн інтер’єру та отримуєте безліч посилань, що ведуть до Пінтерест;
    • додавайте піни регулярно;
    • виберіть оптимальний час для постінгу. Тут працює хронологія стрічки;
    • будьте активні на дошках зі схожими інтересами. Для того щоб утримувати інтерес, потрібно давати мінімум 6 постів. Тому «пініть», «чіпляйте» на свої дошки цікаві публікації інших користувачів. Не забувайте про пункт 1;
    • рекламуйте свій обліковий запис на всіх доступних вам онлайн-майданчиках: сайт, Instagram, Facebook!

    Все просто та логічно, головне підходити до роботи підготовленим.

    Які pin використовувати, щоб отримати максимум користі для вашого бізнесу:

    • інформативні.
      Необхідна інформація про товари разом з цінами, наявність;
    • для рецептів.
      Оскільки запит на таку інформацію є дуже популярним, сервіс дозволяє їх красиво оформляти;
    • для зовнішніх публікацій.
      Якщо у вас особистий, інформаційний блог, веб-сайт, то у піні користувачів можна залучати заголовком, описом статті!

    Сам Пінтерест дає рекомендації щодо оформлення. Ось вони:

    1. додавайте вертикальні зображення, оптимальний формат 700х1200 пікселів;
    2. креативні, яскраві зображення. Пам’ятайте, насамперед це мережа про візуал;
    3. яскраві заголовки, якісний опис до статей. Якщо хочете просувати користувача далі за своїми ресурсами, потрібно привертати увагу з першого погляду;
    4. тестуйте різну подачу однієї тематики, щоб зрозуміти, як реагує аудиторія, та як підлаштовуватися під її смак!

    Дотримуючись цих простих порад, робота з сервісом буде простою, а результат перевершить всі очікування.

     Заробіток за допомогою Pinterest

    Як бачите, бізнес-акаунти Pinterest дають достатньо можливостей для збільшення прибутку. Ви можете:

    1. Разом з іншими брендами робити спільний контент.
      Це дозволить розміщуватися відразу на кількох акаунтах та допоможе залучити нових клієнтів;
    2. вести спільну з брендом або блогером дошку. Вона буде відображатись і у вас, і у партнера.
      Зробивши такий хід, ви ефективно примножуєте охоплення аудиторії;
    3. розміщувати посилання на свої зовнішні сторінки, де користувач буде купувати: на сайт, в інтернет-магазин і т.д.
      Це додаткове безкоштовне джерело теплих лідів!

    Не втрачайте нагоди збільшити ваш дохід і покращити стан бізнесу. Використовуйте всі доступні інструменти.

    В ногу з часом

    Для користувачів розроблено як сайт, так і мобільний додаток. Це не дивно, адже 60% людей користуються ресурсом саме за допомогою мобільних телефонів. Для того щоб почати, потрібно натиснути кнопку registration. Якщо ви вже є користувачем, потрібно лише здійснити вхід до облікового запису.

    В підсумку

    Ніша Pinterest ще не переповнена і постійно зростає. Аудиторія максимально лояльна, а популярність легко отримати, регулярно публікуючи якісний контент. Поспішайте зареєструватися. Надихайтеся, будьте винахідливі та креативні – успіх не змусить себе довго чекати.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі