• Українська
  • Русский
  • Прогноз бюджету Google Adwords

    У щоденній рутині ми постійно працюємо із різними видами прогнозів. Перед виходом з будинку ми звіряємося з погодою, з’ясовуючи, яку температуру повітря варто очікувати, і чи потрібна парасолька. В ідеалі кожна сім’я здійснює планування витрат на місяць, враховуючи поточний рівень доходів. Вирушаючи в подорож, ми проводимо аналіз можливих маршрутів, плануємо, як краще дістатись того чи іншого місця, і що там будемо робити.

    Ці прості життєві приклади можна порівняти з роботою з рекламою в Google AdWords (Гугл Адвордс). Аналіз, планування та прогноз – надійні супутники. Коли мова йде про підготовку до запуску КМС-кампаній, потрібно підготувати список майданчиків для ефективного розміщення банерів. Також у випадку, коли потрібно підготувати такий список ключових слів, щоб пошукова реклама була максимально ефективною.

    Навіщо робити прогноз бюджету?

    Отже. Ви отримуєте запит від клієнта на налаштування кампанії. Найчастіше питання: “А стільки вистачить?”. Фахівець без досвіду на око проведе оцінку та дасть позитивну відповідь. У процесі роботи може виявитися, що сталася помилка в розрахунках. Він намагатиметься “втиснутись” в рамки виділених коштів, жертвуючи результатом. Щоб уникнути такого, необхідно навчитися прогнозувати бюджети.

    Це дозволить надати клієнту орієнтовний прогноз за наслідками майбутніх активностей. Оцінити витрати бюджету. Приблизно оцінити ключові показники – наприклад, скільки коштуватиме клік. Одним словом, попереднє прогнозування – це чудовий інструмент для підготовки надійного фундаменту рекламних кампаній.

    Як розрахувати бюджет кампанії?

    Перед створенням прогнозу дуже важливо переконатися, що клієнт розуміє низку важливих моментів. Прогноз – це лише гіпотеза. Чи вдасться отримати таку кількість кліків, скільки спрогнозовано. Чи збігається вартість кліка із прогнозованою. Чи буде отримано пошуковий трафік у обіцяному обсязі. Все це залежатиме від великої кількості факторів, вплинути на які не завжди є можливість.

    Відповідно, сума витрат та інші ключові показники можуть змінюватися у процесі роботи рекламної кампанії у той чи інший бік. Головне – постійно відслідковувати динаміку цих змін та оперативно на них реагувати.

    Стосовно того як розрахувати бюджет, то існують три найвідоміші способи. Перший полягає в тому, щоб просто орієнтуватись на виділений бюджет. Другий – орієнтуватися на максимально допустиму вартість результату. Третій спирається на аналіз ключових запитів.

    Схема реалізації першого методу дуже проста. Якщо клієнтом виділений бюджет на рекламу, ви берете невелику частину цього бюджету і проводите тест. За результатами тесту робиться прогноз стосовно того, з якими показниками можна провести залишок кампанії.

    На відміну від першого способу, другий побудований за зворотним принципом – прогноз створюється не від наявного бюджету, а відштовхуючись від рентабельності та бажаних планів продажу. І тут необхідний рекламний бюджет розраховується перемноженням максимально допустимої вартості ліда бажану кількість успішних угод. 

    Третій спосіб орієнтований на аналіз орієнтовної вартості віддачі реклами у певній ніші. Такий підхід дозволяє побудувати приблизний прогноз потоку клієнтів та середнє значення ціни за клік. Виходячи з прогнозу бюджету за ключовими запитами, можна також наперед визначити суму витрат на просування. При цьому для третього способу буде потрібний спеціальний сервіс, офіційний інструмент від Google – Планувальник ключових слів.

    Що стосовно планувальника ключових слів (Keyword Planner)?

    Оригінальна назва Планувальника ключових слів – Keyword Planner. І знайти його можна у складі рекламного інструменту від Google, Google Adwords, у блоці “Планування” розділу “Інструменти та налаштування”.

    Для оцінки майбутнього бюджету необхідно скласти список найбільш значущих для вашого бізнесу ключових пошукових запитів. Тобто пройтись по ключам, які найчастіше використовують люди, проводячи пошук у вашій тематиці. Усього має вийти щонайменше 10 ключових фраз.

    Використовуйте отриманий список слів, застосувавши його у відповідному розділі «Планувальника», не забувши вказати необхідний регіон.

    В результаті буде створено прогноз, дані якого слід детально проаналізувати. На основі проведеного аналізу можна оцінити такі важливі показники, як кількість показів реклами за ключовими словами із завантаженого списку, кількість кліків по рекламі, якою може бути середня ціна кліка, а також можливий діапазон бюджету.

    Крім того, «Планувальник» завдяки розділу з пошуком ключових слів може допомогти розширити список ключових слів за необхідною тематикою, а також надасть прогноз щодо охоплення потенційної аудиторії запропонованими словами. При цьому слід зазначити, що з підбором ключових слів можуть допомогти ще кілька сервісів. Наприклад, Wordstat, що надає статистику пошукових запитів мережі Яндекс і працює у зв’язці з Яндекс.Дірект (Yandex.Direct – аналог Google Adwords).

    Отже, що можна отримати, працюючи з Планувальником:

    • величезний список запитів, пов’язаних із вашою тематикою;
    • частоту запитів;
    • показники охоплень (кількість людей, яким буде показуватись оголошення);
    • приблизна кількість кліків по рекламі;
    • середню та максимальну ціну за лід;
    • можливі покази за заданими ключовими словами!

    Як переглянути поточний стан бюджету в Google AdWords?

    Планувальник планувальником, а як бути з питанням про те, скільки насправді було витрачено грошей на рекламні кампанії, і який стан бюджету рекламного облікового запису? 

    Дані про поточні витрати на рекламні кампанії можна відслідковувати у звітах – у відповідних фінансових стовпцях: “вартість”, “вартість конверсії”, “вартість кліку” та ін.

    Для того, щоб перевірити поточне фінансове становище облікового запису, необхідно скористатися спеціальним виділеним в окремий пункт меню розділом «Оплата».

    У розділі «Оплата» можна відслідковувати всі дані про прибуток та витрати:

    1. Бюджет. Сума коштів, вкладених у рекламу Google за весь період роботи;
    2. Витрати. Сума витрачених коштів;
    3. Баланс. Сума коштів, доступних для використання!

    Висновки

    Чи важливо прогнозувати бюджети рекламних кампаній? Однозначно. Це дозволить оптимізувати витрати клієнта та досягати необхідних результатів. Але не варто забувати, що у вас немає дару пророцтва. Навіть привітна техпідтримка Google не здатна допомогти в цьому питанні. Тому приділяйте більше часу тестуванню гіпотез на практиці з огляду на минулий досвід та прогнози. І не забувайте стежити за даними в розділі «Оплата», щоб вчасно поповнювати обліковий запис і не допускати простою рекламних кампаній.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі