• Українська
  • Русский
  • Магія креативів у рекламі: вчимося створювати правильно

    креатив

    Типи реклами нерухомості

    Важливим аспектом роботи над рекламною кампанією є необхідність формувати посили під різну аудиторію та їх потреби. Комусь потрібне розтермінування, комусь – навпаки, простіше сплатити всю суму одразу. Більшість людей прагне отримати разом із покупкою щось цінне особисто для нього, і це є тригером до покупки.

    Для більш чіткого розуміння суті питання можна скласти невелику класифікацію за пропозиціями:

    1. Іміджева реклама, яка запускається на першому етапі з метою знайомства людини з продуктом. Така реклама найкраще підходить для першого дотику і включає назву бренду, місцезнаходження, компанію забудовника і зовнішній вигляд комплексу
    2. Продуктові посилання з чітко сформульованою комерційною пропозицією, що дозволяє потенційному клієнту зрозуміти, підходить йому це чи ні.
    3. Реклама умов придбання. Показується вже після першого дотику – це може бути відвідування сайту чи сторінки фейсбук.

    Також зручно класифікувати креативи та за рівнем нерухомості:

    • економ-клас;
    • комфорт-клас;
    • бізнес-клас;
    • елітне житло.

    Реклама з цінами застосовується для житла економ та комфорт класу.

    У бізнес-класі вказуються лише умови купівлі та цінності, оскільки подібні пропозиції хоч і привабливі для більшості, але не можуть задовольнити їх за вартістю. В результаті демонстрація цін викликатиме зайвий негатив серед користувачів.

    В елітній нерухомості демонструються винятково цінності комплексу.

    Види продуктових посилів для створення макетів реклами

    Продуктові пропозиції використовуються для рекламної кампанії житла економ і комфорт класу і включають такі:

    1. Квартира + метраж + повна вартість.
    2. Бренд комплексу + Тип квартири (однушка/двушка) + ціна м2.
    3. Квартира + метраж + перший внесок.
    4. Квартира + метраж + місячний платіж.

    Квартира + метраж + повна вартість

    Приклади:

    • 1 кімнатна квартира, 37 м2, 450000 грн.;
    • 2-кімнатна квартира, 54 м2, 670 000 грн;

    Бренд комплексу + Тип квартири (однушка/двушка) + ціна за м2

    Приклади:

    • ЖК «Новий Орлеан» 2-кімнатна квартира від 18 000 грн/м2
    • ЖК «Річковий Квартал» 1-кімнатна квартира 16 500 грн/м2

    Квартира + метраж + перший внесок

    Приклади:

    • 1-кімнатна квартира, 35 м2, перший внесок 5400 $;
    • 2-кімнатна квартира, 54 м2, перший внесок 305 000 грн.

    Квартира + метраж + місячний платіж

    Приклади:

    • 1-кімнатна квартира 37 м2, 8700 грн/міс.;
    • 2-кімнатна квартира 54 м2, 12900 грн/міс.

    Реклама умов придбання з прикладами

    Не завжди забудовник здатний виділитися серед конкурентів ціною, тому в арсеналі маркетолог повинен мати інші інструменти для створення унікальної торгової пропозиції. До них відносяться:

    1. Наявність готового житла із документами.
    2. Термін розстрочки.
    3. Мінімальний перший внесок у грн чи %.
    4. Знижка при 100% оплаті.
    5. Комора/паркінг/балкон у подарунок.
    6. Наявність кредитування.
    7. Анонс підвищення ціни.
    8. Прив’язка до курсу валюти.

    Тут прикладів може бути значно більше:

    • Готова 1-кімнатна квартира 37 м2 з документами: заїжджай та живи!
    • 1-кімнатна квартира 37 м2, ключі у вересні 2020 року;
    • 2-кімнатна квартира 57 м2 з розстрочкою на 2 роки;
    • 2-кімнатна квартира 850 000 грн. при 100% оплаті;
    • Трикімнатна квартира до 31.03 + комора в подарунок. Економія 50 000 грн.
    • 2-кімнатна квартира 54 м2, плати за свою, замість оренди;
    • Встигніть придбати до подорожчання 01.04.20;
    • Тримаємо ціни за курсом 25.

    Варіантів безліч, але важливо не забувати про головне правило: один креатив – один посил. В іншому випадку реклама не працюватиме.

    Наведемо кілька прикладів того, як робити не можна:

    “Знижка на готову смарт-квартиру 10% при повній оплаті з розстрочкою на 2 роки.”

    Чому ні: Неможливо оформити розстрочку на 2 роки за 100% оплати.

    «Розстрочка на 2 роки 0%, 1-кімнатна квартира 37 м2, 550 000 грн.»

    Чому ні: Розстрочка сама по собі є безвідсотковою, це тавтологія + тут подано одночасно два посилки.

    Іміджеві посилання, вони ж і переваги

    До цієї категорії можна віднести специфічні креативи, наприклад розстрочка без початкового внеску. Це посил вигідно виділяє забудовника серед конкурентів, проте підходить далеко не всім девелоперам.

    Але є й стандартні приклади:

    • Квартира з двориком;
    • Двір без машин;
    • Близькість до метро;
    • Інфраструктура.

    На що звертати увагу при складанні креативу для преміум нерухомості

    Як ми згадували, компанії, що займаються будівництвом елітної нерухомості або бізнес-класу, частіше використовують іміджеві посилки. На цих креативах не рекомендується вказувати ціну та умови покупки.

    Тут можуть формуватися переваги об’єкта, звернення до цільової аудиторії за допомогою візуальних засобів, наприклад:

    • розташування (історичний центр, вид на парк, водойма, тощо);
    • унікальність комплексу (цікава архітектура, дизайн від відомої фірми);
    • сервіс (консьєрж, відеоспостереження, внутрішня інфраструктура та охорона).

    Отже, посили необхідно створювати, спираючись на дані характеристики і вміло обирати потрібні слова, щоб достукатися до аудиторії заможних клієнтів.

    Сподіваємося, якщо ви дочитали цю статтю до кінця, вона була корисною і нагадала про важливість правильного формування пропозицій. Крім того, ви завжди зможете покласти цю рутинну роботу на нас. Просто наберіть номер! 

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі