• Українська
  • Русский
  • Лідогенерація та її канали

    лидогенерация

    Запорукою успіху будь-якого бізнесу є продаж. І одним із способів їх організувати є збір клієнтської бази. Однак змусити користувача надати комусь свої персональні дані – ще те завдання. З ним успішно справляються агенції лідогенерації. Грамотний підхід, розробка посадкової сторінки, а далі справа техніки. І ось уже через кілька тижнів ваші менеджери обробляють замовлення, не підводячи голови. Звучить як у казці, а як на практиці?

    Що таке ліди та навіщо вони потрібні?

    Саме собою слово походить від англійського “lead”, що означає – “приводити”. У сучасному маркетингу воно використовується вже дуже давно і означає конкретні дії відвідувача сайту.

    Лідами можна вважати користувачів, які не просто зайшли на сайт, а зателефонували, замовили зворотній дзвінок, отримали консультацію на сайті. Інакше кажучи, це потенційний клієнт.

    Види лідів

    За рівнем готовності до співпраці ліди поділяються на 3 основні категорії:

    1. Холодні. Такі користувачі переходять на сайт за посиланнями для завантаження інформації або перегляду відео. Вони мало знайомі з вашим ресурсом і поки що не прийняли рішення про співпрацю.
    2. Теплі. Такі люди детально ознайомилися з вашими пропозиціями, проте хочуть отримати додаткову інформацію щодо товару. Зазвичай вони листуються з менеджерами ресурсу, коментують картки товару, залишають заявки на зворотний дзвінок.
    3. Гарячі. Ці клієнти, що готові оформити замовлення. Вважаються найбільш цінними для власників інтернет-магазинів та корпоративних порталів, оскільки за їх рахунок зростають продажі.

    Для залучення клієнтів представлених типів використовуються інструменти лідогенерації. Вони дозволяють перетворити звичайних відвідувачів ресурсу на платоспроможних клієнтів. Адже якщо людина хоча б підпишеться на ресурс, ймовірність здійснення ним покупки надалі зростає.

    Основні канали лідогенерації

    Для розширення клієнтської бази ресурсу використовуються різні канали лідогенерації. Наша веб-студія працює для цього з пошуковими машинами, включно з Google, соціальними мережами (в першу чергу, Інстаграм і Фейсбук), гостьовими постами, розсилками. Як правило, для кожного ресурсу використовується одразу кілька джерел залучення відвідувачів із цільової аудиторії.

    Лідогенерація під ключ в Україні здійснюється нами у кілька етапів. Ми оцінюємо стан посадкової сторінки, проводимо аналіз ринку, підбираємо цільову аудиторію. Вибираємо той інструмент залучення, який може зацікавити покупців, виділить ресурс серед конкурентів. На підставі цього аналізу підбирається канал лідогенерації, запускаються рекламні пости та розсилки.

    ЭЕфективність роботи оцінюється за кількістю залучених лідів, а не просто користувачів, які перейшли ресурс.

    Після закінчення розкрутки замовник отримує широку базу нових покупців. Його продажі виростають за 1-2 місяці (за умови швидкої реакції менеджерів інтернет-магазину або корпоративного порталу на заявки клієнтів).

    Замовити послуги лідогенерації можна на Iammarketing.com.ua. Для цього заповніть форму заявки на нашому сайті. Ми зв’яжемося з вами, узгодимо обсяг робіт, вартість та терміни виконання замовлення, і одразу приступимо до його виконання.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі