• Українська
  • Русский
  • Колтрекінг: інструмент для аналітики, продажу та багато іншого

    Навіщо підключати коллтрекінг-систему на сайт, якщо я бачу, що моя реклама працює, менеджери не піднімають голови і постійно працюють над заявками. Такий аргумент ми часто чуємо від підприємців і маркетологів-початківців. Сьогодні трохи просвітимо тих, хто не знає взагалі, що це таке, а спробуємо переконати, чому це так важливо.

    Що таке колтрекінг і як він працює

    Колтрекінг – це технологія, що дозволяє власнику бізнесу визначити, яка реклама привела до нього клієнта. Працює вона так:

    1. Відвідувач побачив рекламу та зайшов через неї на сайт.
    2. Система колтрекінгу надає даному користувачеві унікальний номер телефону, і якщо він вирішує здійснити дзвінок, то система визначає зв’язок даного відвідувача та реклами, за допомогою якої він потрапив на сайт.

    Крім основної функції, дана система виконує ще ряд неочевидних, але не менш важливих дій:

    • зменшує кількість пропущених дзвінків, а ті що є, менеджери мають можливість оперативно обробляти;
    • передає статистику у Google Analytics;
    • часом є можливість інтегрувати сервіс з CRM і автоматично створювати угоди, завдання для співробітників за фактом дзвінка.

    Система дуже корисна для повноцінних корпоративних сайтів із будь-якими напрямками діяльності, а також життєво необхідна для посадкових сторінок із товарними пропозиціями.

    Що буде, якщо не використовувати колтрекінг?

    Ну і відразу до страшилок, що ж ви втрачаєте, якщо відмовитесь від використання цього сервісу:

    1. Частина рекламного бюджету використовуватиметься неефективно, оскільки каналів просування може бути (як зазвичай) кілька, а от аналітика не зможе відстежувати, який з них працює на максимумі, а який ні.
    2. Ви недоотримуватимете прибуток за рахунок нових клієнтів, які не передзвонять вам, якщо одного разу не змогли додзвонитись. Ви не знатимете які дзвінки були пропущені, а отже ваші потенційні покупці вже роблять замовлення на сайті у конкурентів. Особливо критично це у дорогих тематиках як нерухомість, оскільки кожен пропущений лід – це даремно злити гроші.
    3. Зменшити вартість ліда ви теж не зможете, оскільки не знатимете, які цільові звернення, а які ні. Немає тестів – немає економії. 
    4. Ви не зможете оцінити ефективність роботи відділу продажу. Система дозволяє прослуховувати записи дзвінків і робити висновки про те, хто працює добре, а хто не дуже.
    5. Ви не зможете точно сформувати графік роботи відділу продажу, тому що у вас можуть бути лише суб’єктивні дані про наплив дзвінків. Система ж надасть звіти із цифрами.

    Система колтрекінгу – це чудова можливість автоматизувати сьогодні те, на що ще вчора доводилося витрачати час і гроші. Розібратися в тому, як його налаштувати досить просто, проте якщо ви не впевнені у правильності дій, ви завжди можете замовити це у нас! Телефонуйте, допоможемо!  

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі