• Українська
  • Русский
  • Як встановити піксель на сайт

    У цій статті ми познайомимося з поняттям фейсбук-піксель (Facebook Pixel) для сайту. Де його знайти, як його встановити і для чого він потрібний. Як неважко здогадатися із самої назви, мова піде про певний зв’язок вашого сайту та мережі Facebook.

    Що таке Фейсбук-піксель

    Pixel — це шпигун вашого ресурсу. Він збирає інформацію про всіх відвідувачів та незамінний при налаштуванні реклами Фейсбук та Інстаграм.

    Facebook Pixel як уважний консьєрж у будинку, не проґавить жодного гостя на вашому майданчику. Потім інформацію про користувачів можна знайти в рекламному кабінеті Facebook. 

    Який принцип роботи сервісу: людина заходить на сторінку — піксель фіксує її як частину аудиторії — ви створюєте рекламне оголошення з урахуванням отриманої інформації — користувач знову зустрічається з вашим бізнесом на платформах Facebook та Instagram.

    Що можна робити за допомогою Facebook-піксель

    Фейсбук-піксель застосовується для таких цілей:

    1. З метою створення аудиторії для повторної реклами. Використовуючи ремаркетинг можна індивідуально «наздогнати» людину, яка не здійснила цільову дію;
    2. Налаштування конверсії. Піксель дозволяє спостерігати за поведінкою користувачів: коли саме вони купують товар або реєструються на сайт, завершують угоду;
    3. Для налаштування реклами. Завдяки інформації від пікселя є можливість виявляти неефективні кампанії та покращувати показники ефективних;
    4. Для створення подібних (look a like) аудиторій. На основі існуючих аудиторій, ФБ за різноманітними параметрами підбирає людей, схожих на тих, які, наприклад, здійснювали необхідні дії!

    Як створити піксель у Фейсбук

    Відповідь на питання як створювати і встановлювати Pixel – не така складна, як може здатися на перший погляд. Для цього необхідно виконати кілька простих кроків.

    Створення.

    Виберіть «Пікселі» у розділі «Налаштування компанії» — «Джерела даних».

    Вкажіть ім’я пікселя та адресу сайту, на якому він буде розміщений, та перейдіть до кроку «Встановити піксель».

    Встановлення.

    Існує кілька способів встановлення Пікселя:

    • коли немає жодного доступу до сайту, і залишається лише можливість надіслати код для встановлення на електронну адресу розробника чи власника;
    • коли доступ до сайту є, а сайт створений на базі систем керування контентом, які мають вбудовані партнерські модулі інтеграції коду Пікселя, або на сайті вже встановлено Google Tag Manager (GTM). У цьому випадку можна встановити код Пікселя, володіючи мінімальними технічними знаннями та навичками, та з мінімальними зусиллями;
    • установка вручну, що вимагає і повного доступу до коду сайту, і достатній рівень технічної підготовки!

    Для прикладу, розглянемо варіант коли на сайт вже встановлено GTM, тобто виберемо спосіб Партнерської інтеграції і в ньому – опцію Google Tag Manager.

    На етапі «Підключення облікового запису» буде запропоновано провести сполучення програми FB Pixel Installation і облікового запису GTM (облікового запису Google, на який зареєстрований необхідний Google Tag Manager, і до якого потрібно мати доступ), обравши в результаті відповідний контейнер.

    Ще один варіант розміщення Пікселя з використанням контейнера GTM, що не передбачає процедури сполучення програми FB Pixel Installation і облікового запису GTM, полягає в тому, щоб отримати код пікселя через опцію ручної установки і розмістити його безпосередньо через інтерфейс Google Tag Manager в тег з «HTML користувача» та активуючим тригером «Перегляд усіх сторінок».

    Як перевірити правильність роботи пікселя

    Іноді навіть фахівці помиляються. Що вже казати про новачків. Тому після процедури встановлення Пікселя обов’язково важливо перевіряти, чи все було зроблено правильно. Переоцінити важливість цього кроку неможливо.

    У кращому випадку, неправильно встановлений Pixel не виконуватиме покладених на нього функцій — або зовсім не збиратиме інформацію про відвідувачів сайту, або не передаватиме зібрані дані до Фейсбуку. У гіршому випадку, інформація, що передається, буде викривляти справжню картину поведінки людей на сайті, що може призвести до серйозних наслідків у роботі реклами.

    Для перевірки правильності установки Пікселя можна скористатися або інструментами рекламного кабінету FB, або використовувати сторонні інструменти – наприклад, розширення Facebook Pixel Helper для браузера Chrome. 

    Як надіслати тестовий трафік

    Треба визнати, що перевірка правильності установки Пікселя за допомогою внутрішнього інструменту, що пропонується самим Фейсбуком, — не самий оптимальний шлях. Щоб здійснити процедуру перевірки за допомогою відправки тестового трафіку, доведеться добре постраждати.

    Слід бути готовим до того, що Фейсбук видаватиме абсолютно незрозумілі повідомлення про помилки. І це зовсім не означатиме, що саме Піксель встановлений неправильно. На момент написання цієї статті працювати з тестовим трафіком в оновленому інтерфейсі рекламного кабінету було неможливо. Куди простіше та ефективніше одразу скористатися альтернативою.

    Як перевірити піксель Facebook за допомогою Pixel Helper

    Варіант перевірки правильності установки Пікселя за допомогою розширення Facebook Pixel Helper для браузера Chrome є найпростішим та найбільш зрозумілим.

    Для перевірки необхідно встановити розширення у браузер. Після встановлення панелі розширень з’явиться спеціальний значок . Якщо при переході на сайт з тестовим Пікселем значок зміниться з сірого на синій, а при кліку по значку в віконці є номер вашого Пікселя – це і буде означати, що код встановлений коректно, і його можна використовувати.

    Як налаштувати піксель для відстеження подій та конверсій

    Відразу після коректної установки пікселя на сайт він почне передавати в рекламний кабінет базову інформацію про активність користувачів на сайті — переглянуті сторінки, джерела трафіку тощо. 

    Якщо ж існує необхідність відстежувати дії, що виходять за рамки базових, наприклад фіксувати конверсії, слід додатково налаштувати так звані Події. Простий приклад того, як створювати подію — налаштування відстеження URL-адреси сторінки, що відображається після завершення конверсії.

    У розділі “Events Manager” вибираємо “Пікселі” – “Створити” – “Створити спеціально налаштовану конверсію”.

    Даємо назву, підбираємо категорію, вказуємо шлях сторінки, при потраплянні на яку конверсія вважається вдалою і обираємо «Створити».

    Використання даних, зібраних Пікселем. Зібрані за допомогою Пікселя дані дозволяють ефективно керувати рекламними кампаніями, у тому числі створюючи в розділі «Events Manager» особливі аудиторії (користувачів, які відвідували сайт, переглянули певні сторінки, що здійснили конверсію тощо) для використання при таргетуванні.

    Як вчинити, якщо виникла потреба видалити Pixel Facebook?

    Якщо у вас виникли проблеми з його роботою, то варто заглибитись у налаштування та ліквідувати помилки. Видалити Pixel насправді не можна, можна лише прибрати доданий на сайті код. Так ви закриєте доступ Facebook до даних порталу. Однак кожна аудиторія, яка до моменту видалення була зібрана, і надалі буде доступною.

    Підсумуємо.

    Чи можна користуватися Facebook Pixel? ПОТРІБНО! Цей маленький інструмент несе величезну користь. Завдяки його здатності відстежувати кожну дію користувачів на сайті, відкриваються багато можливостей щодо підвищення ефективності реклами та правильного розподілу коштів.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі