• Українська
  • Русский
  • Як продавати в інтернеті

    Як продавати в інтернеті

    Кількість покупок в інтернеті з кожним роком зростає. Пандемія 2020 призвела до того, що користувачі зробили рекордну кількість онлайн-покупок. Тому з огляду на сьогоднішні реалії, ті власники бізнесу, які досі працюють лише офлайн, повинні починати реалізовувати свою продукцію і на віртуальних майданчиках.

    З чого починати? Потрібно оцінити попит конкурентів, визначитись з платформою та побудувати стратегію просування.

    А чи будуть вигідні продажі в інтернеті для вашого бізнесу?

    Інтернет-шопінг починає активно замінювати звичні походи до магазину. Покупці прагнуть зробити покупки, не виходячи з дому. Це зручно, швидко, більш безпечно.

    Тенденція зачепила кожну сферу, який бізнес не розглянь. Тому на ваш товар чи послугу безперечно буде попит.

    Які додаткові вигоди ви отримуєте, переходячи в онлайн:

    • на відміну від фізичних магазинів, інтернет-аналог не вимагає плати за оренду приміщення. І це величезна економія;
    • приймати заявки можна будь-коли, а обробляти вже у робочі години;
    • інтернет-реклама значно дешевша, ніж звичайна зовнішня або на ТБ, а відслідковувати її ефективність значно простіше!

    Кожен продавець бажає знати, що найкраще в мережі просувати

    Недаремно кажуть, що на будь-який товар знайдеться свій покупець. Але є продукти, які найчастіше купують, сидячи біля комп’ютера або за допомогою телефону. Ось ці категорії:

    • одяг, взуття, аксесуари;
    • техніка, електроніка для дому;
    • продукція щоденного використання;
    • товари для дому, саду, домашнього декору;
    • парфумерія, косметика: доглядова та декоративна!

    Враховуючи якість запропонованого асортименту, забезпечуючи гідний сервіс, швидку доставку, з грамотним підходом до реклами, можна мати великий заробіток і отримувати стабільний потік лояльних клієнтів.

    Де можна продавати? Яка платформа підійде вам?

    Перед підприємцем стоїть завдання: вибрати, де будуть продаватись його вироби.

    Вибір досить великий.

    • Власний сайт

      Найлогічніше, здавалося б, рішення. Але спочатку варто розрахувати вартість його розробки, технічної підтримки, просування. Згодом оцінити рентабельність такого вкладення.

    •  Альтернативні майданчики

    Якщо витрати на сайт у вашому бюджеті не передбачені, слід вибирати один із відомих маркетплейсів.

    ROZETKA

    З впевненістю можна сказати, що це найпопулярніший ресурс для здійснення онлайн-покупок. Тут добре продається все: від продуктів до техніки. Розетка має потужний соціальний авторитет: користувачі довіряють їй, охоче залишають відгуки про товари, продавців.

    Тому можна сміливо почати реалізовувати тут свою продукцію. Якщо слідувати високим стандартам якості, перевіреним алгоритмам надання послуг, працювати з запереченнями, оперативно відповідати на всі вхідні запити, навіть магазинчик-початківець може із завидними темпами вийти на хороший рівень заробітку.

    Prom.ua

    Ще один відомий сайт-каталог товарів. Порівняно з Розеткою, має більш зрозумілий функціонал, надає низку переваг: безкоштовне SEO-просування, мобільну версію, знижені тарифи на послуги доставки від «Нова пошта» та інших логістичних компаній.

    • Інтернет-аукціони

    Працюють за принципом, схожим на офлайн-аналоги. Але участь в них не обмежена ні територіально, ні за часом, що відкриває великі можливості для вашого підприємства.

    Наймасштабніші майданчики – це Ebay та Amazon. Їх послугами користуються у всьому світі.

    • Social media

    Ні для кого не секрет, що соціальні мережі перестали бути лише джерелом розваг. Facebook, Instagram і т.д. – це вигідний спосіб просування. Присутність бренду в соц.мережах є обов’язковим: не важливо, пропонується послуга або товар – попит є на все. Аудиторія тут дуже зацікавлена, але варто приділяти особливу увагу якості контенту.

    Попрацюйте над оригінальністю подачі, здійснюйте регулярні публікації, ведіть діалог з користувачами. В результаті ви майже безкоштовно отримуєте результат. Чому майже? Тому що конкуренція тут все ж таки велика, потрібно виділяти бюджет на просування. Витрати на рекламу у соціальних мережах нижче, ніж інші її види. Тому 1 клієнт, тобто вартість його залучення, набагато нижча!

     З чого почати?

    Перед запуском будь-якого проекту потрібно пройти кілька етапів: вибір ніші, аналіз конкурентів, цільової аудиторії, підбір майданчика для просування, налаштування всіх процесів від прийняття заявки до відправлення замовлення, отримання зворотного зв’язку.

    Особливу увагу слід звернути на подачу вашої продукції. Зараз споживача складно чимось здивувати. Кожен продавець прикладає зусилля, щоб догодити бажанням ринку. Якщо ви хочете отримати якомога більше покупців, слід приділити увагу трьом ключовим моментам: контент, якість, сервіс.

    1. Оригінальний контент привертає увагу. Продумайте рекламну кампанію, що запам’ятається. Подбайте про яскраві фотографії, де добре видно запропонований товар. Додайте детальний опис, характеристики. Регулярно оновлюйте ціни. Дайте можливість отримати якомога більше корисної інформації у зручній формі – і ви негайно отримаєте перші заявки.
    2. Товар повинен повністю відповідати заявленому в оголошенні, бути високої якості. Не обіцяйте того, чого не можете надати, будьте правдиві, відверті. Такий підхід оцінять.
    3. Надання висококласного сервісу. Кожен хоч раз у житті стикався з поганим чи навіть хамським обслуговуванням. Після інциденту ніколи більше не вдавався до послуг недоброзичливої ​​компанії, чи не так?

    У світі якісним прийнято називати оперативний сервіс: миттєва реакція на замовлення, негайне вирішення проблем, отримання відповіді всі питання. А ввічливе спілкування – за замовчуванням!

    Щоб розпочати ефективну роботу, підприємець повинен мати повний асортимент товарів, мінімальну кількість одиниць для видачі перших замовлень, сайт, лендинг або інший ресурс, через який здійснюється продаж.

    Як користуватися воронкою продажів

    Навіть якщо ви не маєте відношення до бізнесу, напевно чули про воронку продажів. Що це, як її можна використати з вигодою для підприємства.

    Воронка продажів – це шлях, через який кожен клієнт проходить перш ніж здійснити покупку. Найпростіша схема виглядає так: Знайомство – Інтерес – Бажання – Дія. Кожен етап у свою чергу ділиться ще на кілька процесів. Про них нижче.

    Як впровадити у життя складну, на перший погляд, схему. Розглянемо з прикладу інтернет-магазину одягу.

    1. Перший контакт із пропозицією (клієнт побачив рекламу в Google або соціальних мережах);
    2. Вибір (відвідав сайт або сторінку Instagram, Facebook, ознайомився з асортиментом, щось обрав. Можливо, вирішив порівняти вас з конкурентами або порадитися з кимось);
    3. Намір про придбання (уважно вивчив характеристики, умови купівлі, доставки, можливість повернення та обміну, поставив додаткові питання. Якщо виникло бажання – приїхав на примірку);
    4. Укладання угоди (вирішив купити у вас);
    5. Оплата;
    6. Отримав продукт та почав носити одяг.

    Якщо він усім задоволений, йому підходить співвідношення ціна-якість та інші показники, воронка продовжує працювати.

    1. Повторне придбання (повернувся до вас за обновкою);
    2. Став постійним покупцем.

    Щоб використати воронку з максимальною користю, потрібно аналізувати поведінку клієнтів та розуміти, де шлях обривається. Можливо, це відбувається після переходу з реклами в магазин або після спілкування з менеджером. Якщо ситуація повторюється регулярно, необхідно зміцнити слабке місце. Обов’язково повідомте людям, які не стали клієнтами, про вдосконалення. Якщо ви оновили сайт, плануєте акцію або покращили послуги доставки, вони повинні знати про це. Можливо, ви прибрали єдину перешкоду на шляху до покупки.

     Ваші помічники у продажах

    Конкуренція на ринку зараз дуже велика. Недостатньо бути хорошим, і навіть кращим. Потрібно бути винахідливим та впроваджувати всі інструменти у боротьбі за покупця. Ось деякі з них.

    • Генератор клієнтів

    Це спливаюче вікно, що іноді з’являється. Наприклад, там може бути інформація про актуальну акцію з таймером до її закінчення або початку.
    Цей віджет дозволить вам отримати більше заявок із сайту, підвищити продажі за рахунок нових та посилити лояльність існуючих клієнтів за рахунок спеціальних пропозицій від вашої компанії.

    • Стадний інстинкт

    Коли ми бачимо чергу, одразу хочеться дізнатися, за чим вона вишикувалася. Співробітники ресторанів намагаються посадити гостей ближче до вікон, щоб з вулиці зал здавався повним і приваблював нових відвідувачів. За таким самим принципом працює цей сервіс. Завдяки йому ви створюєте на сайті імітацію черги з бажаючих придбати тут товар.

    • Загарбник клієнтів

    Виглядає, ніби менеджер звертається до вас у месенджері, а потім веде на потрібний товар.
    Видимість живого спілкування часто підштовхує дізнатися більше. Адже так відповідь буде отримана в реальному часі. Поки інтерес до пропозиції свіжий, ви з більшою ймовірністю придбаєте ту чи іншу річ.

    • Мультикнопка

    Завдяки одній кнопці клієнт може обирати зручний спосіб зв’язку: телефоном, електронною поштою або спілкування в месенджері.

    Тестуйте різні утиліти, щоб досягти найкращих результатів.

    Що в результаті?

    Працювати офлайн чи ні – вибір кожного бізнесмена. Але ви повинні надати можливість вашому клієнту користуватися вашими послугами або придбати продукт в Інтернеті.

    По-перше, це вигідно вам. Утримувати інтернет-магазин набагато дешевше, ніж фізичний. Потенційна аудиторія практично не обмежена ні віком, ні місцем розташування, ні часом.

    По-друге, це зручно для клієнтів. Чим зручніше зробити покупку, тим охочіше це відбувається.

    Використовуйте всі доступні способи розвитку для свого бізнесу, просувайте його в мережі та отримуйте заслужений результат.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі