• Українська
  • Русский
  • Аналітика вашого сайту

    Кожен сайт повинен виконувати певне завдання – наприклад забезпечувати продаж або інформувати користувача про нові товари та послуги, генерувати підписки або реєстрацію користувачів. Але маркетологи часто зіштовхуються з тим, що трафік на сайті є неефективним. У будь-якій незрозумілій ситуації, коли ваш ресурс починає жити своїм життям, необхідно провести аналітику та зрозуміти, що йде не так.

    Залиште заявку і ми обов’язково з вами зв’яжемся

    Основним завданням аналітики сайту є виявлення точок, що заважають користувачеві здійснити конверсію. Це можуть бути як зовнішні, так і внутрішні фактори, такі як: релевантність рекламного оголошення в пошуковій видачі, релевантність SEO-запитів, дизайн сайту, його юзабіліті, швидкість завантаження та багато іншого. Докладніше про це можна прочитати у статті нашого блогу.

    Під час аналітики сайту ми використовуємо такі інструменти:

    1. Яндекс метрика. Дозволяє побачити, які сторінки переглянув користувач і скільки часу провів на сайті. Також інструмент дозволяє визначити запит, за яким користувач потрапив на сайт, сторінку входу та послідовність виконаних ним кроків.
    2. Google Analytics Практично аналогічний сервіс, який має перелік зручних шаблонів для використання цілей: реєстрація, підписка, покупка товару, запит консультанту в чаті і багато іншого.
    3. Вебвізор: як частина Яндекс метрики, що дозволяє відстежити теплову карту кліків та прокручування, mouse tracking – відстеження рухів курсором, проаналізувати виділення та копіювання тексту.
    4. PageSpeed ​​Insights – інструмент, за допомогою якого можна перевірити швидкість завантаження сторінок сайту.

    Наші клієнти

    Останні новини

     

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі

    Робота кожного ресурсу іноді потребує коригування, яку дозволяє здійснити аудит сайту. Комплексний аудит сайту є перевіркою ресурсу, за результатами якої замовнику стане зрозуміло, що саме на його порталі працює неправильно, і чому він не потрапляє до перших місць видачі в Google. У процесі роботи здійснюється кілька різних типів перевірки.

    Технічний аудит сайту. Під час перевірки цього параметру оцінюється швидкість завантаження сторінок в Україні та інших країнах, коректність роботи внутрішніх посилань, швидкість здійснення переходів.

    Юзабіліті-аудит сайту передбачає оцінку дизайну ресурсу, зручності переходу з однієї сторінки на іншу, розташування функціональних елементів.

    SEO-аудит сайтів, в процесі якого можна оцінити правильність заповнення ресурсу, розподіл маси посилань, відстежити переходи на неіснуючі або порожні сторінки.

    Також до аудиту сайтів входять перевірка контенту, метатеги, Html-коду, якості роботи серверу. У випадку, коли потрібно збільшити продажі, органічний трафік, при падінні позицій та інших негативних ознаках, можна замовити аудит сайту в нашій агенції.

    Замовляючи таку послугу в нашій компанії, ви зможете вивести свій ресурс на головні сторінки ТОП-пошуковиків в Україні та забезпечити постійний потік клієнтів. Вартість послуги може змінюватись в залежності від розміру порталу та термінів виконання робіт.