• Українська
  • Русский
  • Як вести сторінку нерухомості в Instagram

    Соціальна мережа Instagram на сьогоднішній день має денну аудиторію в 500 млн. активних користувачів і це чудовий інструмент просування для будівельних компаній та девелоперів. Таргет добре працює і генерує ліди для відділів продажів, але існують свої правила створення контенту на даній платформі, і їх необхідно дотримуватися. Які фішки використати забудовникам для просування?

    Взначимось з цілями

    Насамперед слід визначитися з цілями ведення інсти: імідж забудовника чи інформація для потенційних інвесторів. Залежно від цілей формуватиметься і контент сторінки, так званий tone of voice – тон спілкування з аудиторією.

    Наскільки це буде у форматі, чи навпаки, у неформаті, звернення до відвідувачів на ти чи на ви, чи доцільний гумор та розважальний контент – все це має обговорюватися насамперед із маркетологами та опиратися на позиціонування компанії.

    Традиційний SMM-маркетинг передбачає для великих девелоперів більш серйозний тон, проте за необхідності виділятися серед великої кількості конкурентів стратегію потрібно змінювати у бік більш легкого та невимушеного тону. 

    Поговоримо про контент

    Instagram – це мережа з наголосом на візуальний вміст, тому писати довгі полотна тексту не зовсім доречно. Та й не варто забувати про обмеження посту: 2500 знаків з пробілами та не більше 20 хештегів. 

    Деякі хитрують і розміщують хештеги у першому коментарі, проте статистика показує, що такі пости ефективні лише на 30-35%, на відміну від публікацій із тегами у пості. Так чи інакше, стислість – сестра таланту і треба пам’ятати, що користувачі гортають пости не для того, щоб читати, а щоб насолоджуватися легким контентом. 

    Сфокусуватися на цінностях

    Рекламувати знижки та акції – це добре, але не завжди нижча ціна зможе переконати потенційного інвестора стати реальним. Користувачеві хочеться купувати товар, у якому відображається суть його самого, цінності, певні глобальні ідеї, що дозволяють зробити його життя більш комфортним, сучасним, спокійним. 

    Важливо не тільки показати рендер квартири, але й дозволити користувачеві ототожнити себе з людиною на комфортабельній терасі вранці за філіжанкою ароматної кави.

    Створювати відеоконтент

    Відео завжди переконливіше за фото. Особливо якщо воно відображає реальну картину, яка, безумовно, сподобається аудиторії. За статистикою, 53% покупців нерухомості визнавали, що остаточне рішення вони ухвалили, коли подивилися відео про ЖК.

    Ще один момент! Зверніть увагу, що зараз пости в Instagram у форматі відео більш популярні, їх органічні охоплення працюють на примноження конверсій, а отже, це ще одна причина використовувати їх у контент плані. 

    Де брати такий вміст? Звісно ж, знімати. Не обов’язково робити дорогі постановочні відео. Зняти на відео процес будівництва, закупівлю матеріалів, роботу відділу продажу із клієнтами – цього вже достатньо.

    Використовуйте відеоконтент не тільки в постах, а й у щоденних сторіс. Навіть статичне фото, оброблене з анімаційними ефектами приверне більше уваги, ніж стандартний знімок з підписом.

    Як щодо частоти публікацій?

    За статистикою, 60% компаній девелоперів розміщують пости в інстаграмі щодня, решта – 2-3 рази на тиждень. Що з цього правильно, а що ні – залежить від цілей. “Закидувати” кожен день підписників постами, що продають – точно не варто. Робити багато постів розважального плану теж. Ідеальна стратегія на випадок, якщо контенту не вистачає, робити 2 пости на тиждень і щодня сторіс, де набагато легше вести діалог із аудиторією. Саме в сторіз можна постити і меми, і котиків, і навіть якісь невдалі моменти – вони дуже зближують вас з аудиторією.

    Залучайте підписників правильно!

    Обов’язково продумайте механізми залучення нових підписників. Це можуть бути конкурси, марафони, гіви. Часто їх використовувати не можна – можна заробити тіньовий бан, але й нехтувати ними теж не варто. 

    Люди часто схильні до думки авторитетних людей, тому можна залучати блогерів до реклами нерухомості. У порівнянні з таргетингом, таке рішення не завжди може бути виграшним. Наприклад, замовляти дорогу рекламу у відомої телеведучої може бути ризиковано, ліди будуть нереально дорогими. Альтернативний варіант – мікроблогери, які проживають у тому самому місті, де будується ЖК.

    Не списуйте з рахунків старий добрий таргетинг, він добре працюватиме і з досить передбачуваним результатом. 

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі