Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліЗміни завжди мають бути націлені на покращення, оптимізацію та посилення того, що вже створено. Так сталося і з нашим клієнтом ЖК Атмосфера, в результаті чого кейс вийшов більш комплексним, ніж звичне налаштування рекламної кампанії.
Сайт клієнта не був оптимізований під дзвінки та заявки. Як наслідок, реклама працювала недостатньо ефективно. Переходи на сайт не давали достатнього конверсійного результату.
Завдання сайту – продаж, підвищення лояльності потенційних клієнтів, інформування про процес будівництва.
Новий оптимізований лендинг, на який запустили рекламний трафік.
10 днів. С 17.11.2018 – 27.11.2018
У пошуковій мережі Google показник відмови виріс на 982,41%. Середня тривалість сеансу знизилася на 29,08%. Коефіцієнт конверсії зріс на 647,61%. 23 конверсії за цей період, у той час як з сайту було 5 конверсій за той самий період.
Показник відмов збільшився майже на 779%.
Середня тривалість сеансу знизилась на 33%.
Коефіцієнт конверсії виріс на 930%!
Примітка: Існує думка, що зменшення проведення часу на сайті – це негативна динаміка, проте на старому сайті користувачі проводили більше часу, тому що він не був оптимізований, був більш громіздкий і незрозумілий для користувачів. В результаті проведення робіт, показник конверсії збільшився на 930%.
Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати далі