• Українська
  • Русский
  • Оптимізація посадкової сторінки для ЖК «Атмосфера»

    Зміни завжди мають бути націлені на покращення, оптимізацію та посилення того, що вже створено. Так сталося і з нашим клієнтом ЖК Атмосфера, в результаті чого кейс вийшов більш комплексним, ніж звичне налаштування рекламної кампанії. 

    Вихідні дані

    Сайт клієнта не був оптимізований під дзвінки та заявки. Як наслідок, реклама працювала недостатньо ефективно. Переходи на сайт не давали достатнього конверсійного результату.

    Завдання

    Завдання сайту – продаж, підвищення лояльності потенційних клієнтів, інформування про процес будівництва.

    Що зроблено

    Новий оптимізований лендинг, на який запустили рекламний трафік.

    Термін робіт

    10 днів. С 17.11.2018 – 27.11.2018

    Результат:

    У пошуковій мережі Google показник відмови виріс на 982,41%. Середня тривалість сеансу знизилася на 29,08%. Коефіцієнт конверсії зріс на 647,61%. 23 конверсії за цей період, у той час як з сайту було 5 конверсій за той самий період. 

     

    кейс атмосфера

    кейс атмосфера

    Загалом на сайті:

    Показник відмов збільшився майже на 779%.  

    Середня тривалість сеансу знизилась на 33%.  

    Коефіцієнт конверсії виріс на 930%!

    кейс атмосфера

    Примітка: Існує думка, що зменшення проведення часу на сайті – це негативна динаміка, проте на старому сайті користувачі проводили більше часу, тому що він не був оптимізований, був більш громіздкий і незрозумілий для користувачів. В результаті проведення робіт, показник конверсії збільшився на 930%.

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі