• Українська
  • Русский
  • Кейс з нерухомості: житловий комплекс «Квітень»

    На початку вересня 2020 року до нас звернулася компанія-забудовник із проханням провести аудит показників інтернет-реклами та дати рекомендації щодо підвищення ефективності її роботи.

    Маючи 4-річний досвід розробки та ведення проектів житлової нерухомості в digital напрямку, ми вирішили розпочати зовсім не з аналізу реклами, а провести комплексний аудит проекту загалом.

    Трохи вступних даних: проект є 9-ти поверховим житловим комплексом комфорт-класу в Дарницькому районі Києва з обжитою інфраструктурою. У комплексі передбачається наявність smart-квартир, 1-, 2- та 3-х кімнатних квартир. Через близькість до сусідніх будівель, дитячий майданчик було вирішено винести на стилобатну частину будівлі над комерційними приміщеннями. Рішення нестандартне, але й хороше, оскільки потрапити на неї можна лише із вхідної групи житлового комплексу.


    Усю дозвільну документацію було отримано ще до початку будівельних робіт. Етап будівництва на момент аудиту – закінчення пальового поля. Показник продажів – 3 квартири за 6 тижнів.

    З чим ми зіштовхнулися?

    Логотип:

    Візуалізація комплексу:

    Проект вирішив обмежитись лендингом на Tilda наступного вигляду:

    Роздаткові матеріали були повністю відсутні.

     

    Які висновки ми зробили:

    1) проект не упакований як продукт;
    2) основний акцент було зроблено на продажі квадратних метрів, а не квартир;
    3) за основу для продажу квартир використовувався план поверху замість планувань конкретних квартир;
    4) був відсутній опис, чому потенційний покупець повинен обрати саме цей проект в якості майбутнього житла;
    5) візуалізації хоч і були, але підходили скоріше для дітей дошкільного віку, ніж для інвесторів;
    6) застосовувалося лише 40% із доступних інструментів інтернет-маркетингу.

    Наша робота була поділена на 3 основні частини:

    1) Надання невідкладної допомоги проекту “на вчора” з мінімальним терміном та бюджетом.
    2) Запуск якісного конверсійного трафіку.
    3) Якісна упаковка житлового комплексу як товару. 

    Надання невідкладної допомоги:

    1) Оновлення лого (замість наївної ромашки обрали більш елегантне рішення).
    2) Розробка планувань (з’явилися якісні 3D-планування квартир).
    3) Створення правильної цінової політики, умов розтермінування.
    4) Підключення call-tracking та відстеження звернень (до того ж, на кожній сторінці сайту з’явилась кнопка для швидкого зв’язку з відділом продажів).
    5) Оперативне доопрацювання існуючого лендінгу та усунення помилок.
    6) Переоформлення існуючої візуалізації комплексу (надали перевагу дорослим солідним кольорам).

    Запуск якісного конверсійного трафіку

    Ми проаналізували рекламу, яка працювала на момент ознайомлення з проектом. Було багато недоліків. Наприклад, були відсутні пошукова та брендова кампанії, у Facebook використовували лише один тип кампанії, а на самому сайті навіть не було встановлено Google аналітики. Тому конверсії не відстежувались, і оцінити результативність реклами було неможливо. Насамперед, ми виправили саме цей момент.

    Далі ми почали роботу безпосередньо над рекламою. Які кампанії налаштували ми:

    1) у Facebook доповнили лід-форму уточнювальними питаннями, що принесло цільові заявки. За 3-місячний період ми отримали 591 лід. Також створили та впровадили кампанію на конверсії, що призвело до потужного потоку трафіку на сайт. Результат – 366 звернень за ті ж 3 місяці;

    2) у Google ми додали брендову кампанію та ремаркетинг. Також запустили рекламу у контекстно-медійній мережі. У сумі ми отримали 162 звернення з Google.

    3) розробили новий дизайн рекламних банерів, враховуючи нову візуальну концепцію.

    Якісна упаковка житлового комплексу як продукту

    1) Створили новий потужний імідж “Квітня”. За нашою рекомендацією, була змінена візуалізація комплексу. На зміну грайливим жовтому та синьому прийшли більш презентабельні графіт та беж.

    2) УВдосконалили структуру сайту та його дизайн, адаптували його під запити користувача.
    До кожного типу квартири додали індивідуальну сторінку. Завдяки цьому з’явилася можливість рекламувати різні варіанти житла. Користувач потрапляє на конкретну сторінку та отримує всю необхідну інформацію у зручному форматі. Потенційний інвестор може легко розглянути деталі планування, побачити майбутню квартиру на плані поверху.

    До речі про планування. Їх вирішили зробити у 3D-форматі. Квартири вийшли дуже реалістичними. Їх хочеться розглядати та фантазувати про життя в новому будинку. 

    У простій та доступній формі розкрили переваги комплексу, описали концепцію та розповіли про інфраструктуру. Кожен блок доповнили текстовим описом.
    Тепер, завітавши на сайт, комплекс легко складає перше позитивне враження.

    Що в результаті?

    Завдяки комплексному підходу до проекту, ми отримали відмінний результат.
    Надали стильний образ житлового комплексу. Оновлений «Квітень» викликає довіру та бажання придбати квартиру.

    Оптимізація реклами призвела до миттєвого зростання кількості заявок та вдалих угод. 

    Покращений сайт привертає увагу користувача. Його зручність спокушає провести на ресурсі більше часу, переглянути різні варіанти квартир та замовити зворотний дзвінок менеджера. Перейдіть за посиланням, щоб ознайомитись з новим сайтом.

     

     

     

    Останні новини

    Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас

    Як створити прототип лендингу

    Прототип лендингу  – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...

    Читати далі

    5 причин використовувати автоправила в Google Ads

    Автоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...

    Читати далі

    Навіщо та як робити номер телефону на сайті клікабельним

    Чому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...

    Читати далі