Як створити прототип лендингу
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліПроект — клубний будинок Concordia (житло бізнес-класу в центрі Києва).
Спершу для просування об’єкта було розроблено сайт, об’ємний за кількістю сторінок та непростий у контексті доступу до інформації стосовно планувальних рішень.
На заваді кожного користувача, який шукає на сайті планування квартир, стоїть «важка» сторінка з 3-д візуалізацією клубного будинку. Завантаження розділу з плануванням триває кілька секунд, а деякі пристрої взагалі «виснуть».
Також відсутня фільтрація за типами квартир. Тобто людина, яка, наприклад, хоче подивитися всі 1-кімнатні квартири, має переглянути всі 16 поверхів та ознайомитись із схемою кожного окремо.
Створити посадкову сторінку, яка буде швидко завантажуватись у будь-якому браузері та на будь-якому типі пристрою. Спростити подання інформації користувачеві. Зробити шлях до конверсії та доступ до планувань комплексу максимально простим.
Розробка лендингу (односторінкового сайту), який міститиме всю ключову інформацію про клубний будинок. Ця сторінка повинна максимально точно і просто висвітлювати переваги комплексу та вести користувача до здійснення конверсії (дзвінок, пошта в обмін на презентацію комплексу) найкоротшим шляхом.
На виході ми отримали «легкий» лендинг, який чудово підходить в якості посадкової сторінки для реклами. Оформлення вииконане в тому самому стилі, що й основний сайт. Доступ до планувань максимально простий.
1-й екран класичний: зверху меню для швидкого переходу в потрібний розділ, фон – слайдер з візуалізаціями комплексу. Слайдер задуманий та реалізований анімованим з автоматичною зміною візуалізацій (по 4 секунди на кожен слайд). Поверх слайдера знаходиться декоративна анімація в стилістиці клубного будинку.
Далі слідує блок з перевагами. Тут наведено основні характеристики комплексу.
Вкладки з квартирами за типами (однокімнатні, двокімнатні, трикімнатні, пентхауси) полегшують доступ до планувальних рішень.
На наступному екрані реалізовано 2 моменти:
Останній екран лендингу — сторінка Контакти та стилізована карта з відмітками клубного дому та відділу продажу.
Порівнявши статистику в Google Аналітиці за 2 тижні роботи сайту та лендингу, ми виявили зростання ефективності роботи рекламної кампанії у Фейсбуці, яка давала мало конверсій у період використання сайту та почала давати конверсії після впровадження лендингу.
Відбулося зростання коефіцієнта конверсії на 69,75%, кількості дзвінків – на 450% за однаковий проміжок часу. При цьому середня тривалість сеансу зменшилась, тому що на лендингу користувач швидше може знайти і ознайомитися з усією необхідною інформацією.
Ознайомитись з лендингом можна за цим посиланням.
Якщо вашому бізнесу потрібен лендинг, що продає, або багатосторінковий сайт, який збільшить ваші продажі в рази – звертайтеся, ми вам допоможемо!
Завітайте на наш блог – ми пишемо для вас
Прототип лендингу – е схема, де зображені всі елементи сторінки та іншого контенту. Це допоможе вам побачити готову версію “landing page”...
Читати даліАвтоматизовані правила вдвічі полегшують керування Google Ads. Вони усувають помилки та допомагають заощадити ваш час на тривіальних...
Читати даліЧому важливо використовувати клікабельні номери? Пам’ятаєте момент, коли вам потрібно зателефонувати в компанію, а телефон на сайті...
Читати далі